vågar han inte ta beslutet ?
Jag har en sambo sen 6år tillbaka, och nu för en månad sedan har vet inte han om han vill leva med mig och mina barn längre . Han förklarar det som att han känner sig instängd och kvävd.
Han säger att han är vuxen och måste få göra om han vill.
Han försöker även lägga över på att jag inte skulle må bra i detta förhållandet och vi skulle kunna ta ett gemensamt beslut. Vilket jag säger att det går ju inte för jag vill ju inte att vi sak dela på oss.
Jag har sagt att detta är bara hans beslut och et får han belsuta själv.
nu har det gått ca 7 veckor och humöret pendlar ju hela tiden från ena stunnden glad till andra då han kan skrika att man skall hålla käften.
Det har funnits tillfällen när man ser han s gammla jag när han pussar på en och kallar en älskling, men dessa tillfällen har han antigen drukit eller e nästan sovandes.
Han har ett proveserande beteende nästan så att man känner at han vill att jag skall få hjärn släpp och säga att nu får det vara nog och då att ha blir utsläng och jag gör slut ,
när jag skiver detta och läser denna bråkdel av vad som igentligen händer hemma så förstår jag inte varför mitt hjärta inte kopplar ihop med min hjärna....