Minskande sexlust, ofta trött och sjuk
Hej.
Jag och min sambo har varit tillsammans i två år och hade från början ett aktivt sexliv. Men allt förändrades efter min första mens efter att vi flyttat ihop. Detta är snart 1 ½ år sedan. Det började med att jag inte längre kunde få en ordentlig orgasm. Efter det har vårt sexliv sakta men säkert minskat. Varken jag eller min sambo kan förstå vad som är orsaken till denna förändring!
Min sambo är ganska välutrustad och på något sätt så känns det som att jag har byggt upp en skräck för att det kommer att göra ont. Han är dock så försiktig han bara kan och slutar så fort jag säger till.
Jag känner mig ofta trött och jag är ofta sjuk. För två månader sedan slutade jag med p-piller men har inte märkt någon föränding i sexlivet efter det heller. Det fortsätter att gå ner:( Efter att jag slutade med p-pillerna har det även börjat buffa till/ göra ont ungefär där jag tror att min högra äggstock sitter. Detta gör verkligen inte saken bättre,
Jag börjar bli rädd att det är något som är fel med min kropp eftersom jag även är sjuk så ofta. Jag vet dock inte vart jag ska vända mig eftersom det känns som att det är så mycket som kan vara fel.