• Lady81

Hur ser era flytningar/blödningar ut efter förlossningen som håller på att ta slut??

Undrar om ni andra upplever samma sak som jag?
    Blev snittad den 7/2 och har blödit sen dess. Nu har blodet försvunnit och förvandlats till bruna flytningar som nu hör och häpna är SLEMMIGA?!?! Förvånad HUR kan det vara möjligt att dom är sega och slemmiga? Ska dom inte bara vara som vanliga flytningar och inte slemmiga??
    Någon annan som har det likadant, eller äre nåt knas med mig? 

• Svar på tråden Hur ser era flytningar/blödningar ut efter förlossningen som håller på att ta slut??
  • Carisma95

Nej, jag har också haft lite "slem" i vissa dagar. Jag TROR det är normalt i alla fall, för det är tredje gången jag fått barn och har haft det så alla gånger...

vastragotaland.blogspot.com - What you read is what you get!
  • Lady81
    Carisma95 skrev 2011-03-04 16:43:39 följande:
    Nej, jag har också haft lite "slem" i vissa dagar. Jag TROR det är normalt i alla fall, för det är tredje gången jag fått barn och har haft det så alla gånger...
    Hur pass "slemmigt" äre om jag får fråga det?  Är det så att det töjer sig liksom som snor typ? Sorry för lite äckliga frågor.. Skrattande
  • Carisma95
    Lady81 skrev 2011-03-05 19:12:08 följande:
    Hur pass "slemmigt" äre om jag får fråga det?  Är det så att det töjer sig liksom som snor typ? Sorry för lite äckliga frågor.. Skrattande
    Ja, det skulle jag nog vilja påstå. Har inte "testat" så ingående men...
  • Lady81
    Carisma95 skrev 2011-03-05 20:00:27 följande:
    Ja, det skulle jag nog vilja påstå. Har inte "testat" så ingående men...
    Ok, hur förlöstes du? Var det snitt eller vaginalt? Tänkte om det kanske har någon skillnad..
  • Carisma95
    Lady81 skrev 2011-03-06 01:04:07 följande:
    Ok, hur förlöstes du? Var det snitt eller vaginalt? Tänkte om det kanske har någon skillnad..
    Vaginalt.
Svar på tråden Hur ser era flytningar/blödningar ut efter förlossningen som håller på att ta slut??