• Heureka

Hot or not? (dvs snyggt eller patetiskt)

Brukar aldrig lägga ut såna här trådar, men behöver verkligen ärliga kommentarer.

ska ut imorgon o vet verkligen inte vad jag ska ha på mig. hittade denna klänning som jag känner mig fin i, och leopardfärgat är ju inne................ kan man (jag) gå så här, eller är det bara patetiskt att en småbarnsmorsa 30+ försöker göra sig till............. till saken hör också att jag har låååångt blont (naturligt) hår. vill ju inte se ut som en bimbo, man är ju trots allt nästan tant....

Underbara, älskade lilla Freja, äntligen är du här 10/1-10
  • Svar på tråden Hot or not? (dvs snyggt eller patetiskt)
  • Catharinao

Huvudsaken är att man känner sig bekväm och snygg i det man själv valt så tycker jag inte att man skall fundera :)

Och vem har sagt att man är "tant" när man är 30+ , nej nej man lever bara en gång :)

• Pussakaninen

skulle byta strumpbyxor. För mig är leo mönster jätte fult & jag (och även många andra) anser att det ser väldigt horigt ut.

• Pirum

Klänningen är snygg men jag skulle valt andra (svarta eller i färg men heltäckande) strumpbyxor och ett par skoletter/ankelboots istället.  Kombon kort kjol och stövlar tycker jag inte är sådär jättebra.

Om du vill köra på stövlarna så ta ett par svarta heltäckande strumpbyxor till.

• Euforia

Jag tycker nog att mörkare strumpbyxor eller leggings hade varit snyggare. Iaf nu under vintern.
    Stövlarna är jättesnygga!

Tänker du ha bara armar eller ska du ha något över klänningen (kofta eller så)?

• AlexB

Smaken är ju som baken.
    Men det där är inget jag skulle ta på mig. Ser lite för "horigt" ut. Ursäkta ordvalet.

• Heureka

Ok tack för att ni var ärliga, precis vad jag ville ju. Bättre attt få höra här att det ser horigt ut, än ute på krogen.

Gillar klänningen, och stövlarna. Så, med ett par mörka byxor skulle det funka? Har tyvärr inga ankelboots att tillgå..................

• Vavavavasaru

Horigt är det inte alls, jag klär mig själv gärna slyningt, haha.  Fan, man ska inte stoppa grisen i säcken.  Men, dumpa strumpbyxorna, det var liksom inte snyggt.

• patti87

andra strumbyxor skulle vara finare...

• Heureka

Det blev svarta jeans och en grön glittertröja. Kvällen blev lyckad och jag kände mig avslappnad i kläderna. Tack för att ni tog er tid att svara.

Svar på tråden Hot or not? (dvs snyggt eller patetiskt)