• Minnie75

Tjejplanet med MIX Megapol - 1768 tjejer kan inte ha fel!

Hej,

Jag har följt forumet i flera år och sett hur det bara växt i antalet medlemmar. Dock är jag inte den speciellt verbala typen irl eller har några beov av att uttrycka mig överhuvudtaget...fram tills igår

Jag fick ett mail från MIX Megapol där det visade sig att någon vänlig själ hade nominerat mig till ett tjejplan med Mix Megapol och Gry Forsell. Eftersom jag inte har någon relation misstänker jag att det var en gammal manlig god vän som tänkt på mig.

Jaja, mycket snack om detta.  Blev i alla fall jätteglad och samtidigt lite extra taggad för att vi tjejer har något som killarna inte ha en chans att följa med på. Mer sånt! 

Här är länken som jag hittade till tjejplanet, kanske ses vi på Kanarieöarna?  

http://tjejplanet.verajohn.com/
    Tjejplanet!
  • Svar på tråden Tjejplanet med MIX Megapol - 1768 tjejer kan inte ha fel!
  • Minnie75

Vore kul att veta hur många tjejer från Familjeliv som också deltar?

• melicia

Va 1756 stycken får inte ens plats på ett plan?

• melicia
    1768 tjejer så många får väl ej plats på ett plan sen kan de ej kalla det tjejplan då de ska åka med planet 14.15 till Dubai och det lär vara fler än bara dem på det planet eller har de chartrat ett eget plan. Ja isåfall får de nog flera plats eftersom ett plan tar ca 300 personer och de har dragit ca 30!
  • melicia

Nån som vet om de chartrar ett eget plan eller. Arg för jag ej fick hänga med! Min dröm är ju att bo 1 vecka på detta hotell men de verkar skita i det. skit kanal. man måste ha haft cancer eller så för att åka med

Svar på tråden Tjejplanet med MIX Megapol - 1768 tjejer kan inte ha fel!