• Anonym (Crille)

Fråga till er tjejer ang er lust

När ni är i ett förhållande och efter några år när lusten att ha sex till er partner förvunnit. Oavsett om anledningen är tappad attraktion till er partner, stress, missnöje över fördelning av hushållssysslor eller vad som helst, är det inte så att ni visst är kåta emellanåt men inte på er partner men ni säger att ni tappat sexlusten rent allmänt.

• Svar på tråden Fråga till er tjejer ang er lust
  • sextiotalist

Inte här i varje fall, jag har en väldigt låg sexdrift och blir i princip aldrig spontant kåt, men min sambo kan tända upp mig

• Anonym

avtar sexlusten så avtar ju kåtheten också. varför ska jag bli kåt när jag inte vill ha sex?

• Anonym (sebran)

Visst är det så.. precis så har jag det just nu..
    Har varit i detta förhållandet över 10 år och nu känner jag ingen sexuell lust för min partner.
    Vi har haft svackor förr men nu..
    Jag tillfredställer mig själv och lider i det tysta.. 

• Anonym (Love)

Nej, jag är inte kåt alls.
    Ibland kan jag vakna och ha drömt något och känna mig kåt, men inte på att ha sex med nån utan då vill jag onanera.

Jag önskar att jag någonsin kände lusten till att ha sex, min underbara man är värd att få ha sex varje dag om han ville, men det gör jag inte.

Jag vill komma ibland, det tar 2-3 minuter. Att ha sex tar väl i bästa fall 30 minuter och i värsta fall uppåt 2 timmar, känns bara omständigt och jobbigt och bara jag tänker på det så blir jag totalt okåt.

Svar på tråden Fråga till er tjejer ang er lust