• Joico

På fötterna såhär års?

Jag funderar på vad man har på fötterna när det är sånthär väder.. plusgrader, blött och snorhalt. Jag har ett par vinterstövlar i GoreTex men de känns inte helt rätt att ha på sig. Alternativet är ett par sneakers, men de är för kalla och inge bra med det blöta.

Vad har ni på fötterna nu?

• Svar på tråden På fötterna såhär års?
  • SoStylish

Jajjamen, barfota i alla väder!

Nejdå. Jag har alla möjliga skor på mig. Oftast blir det skinnstövlar av något slag. Sen har jag ett par Acne pistols som jag börjat använda nu när den värsta snön är borta, ett par svarta mockaskor med kilklack och så Ugg's när det är dags att rasta hundarna. Längtar dock till våren så man kan använda Converse, vita tygskor och diverse högklackat :)

Men om jag skulle köpa något nytt så skulle det bli ett par stövlar med högt eller lågt skaft. Och i skinn. Inget syntet!

• Joico

Så det finns EN person på hela FL som faktiskt har skor på sig såhär års?

Tack för svaret SoStylish

• Joico
    Anova skrev 2011-03-10 09:19:18 följande:
    jag har skor
    Jag har ett par låga goretexsskor, dessa.. De är oslagbara i slask!
    www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id...
    Ah men de där se sådär lagom sen-vinter-tidig-vår-aktiga ut. Lite för "outdooriga" för min del, men helt klart passande!
  • Lördagkväll

Gympadojjor kör jag med.. Går jag längre har jag raggsockor på mig elelr dubbla strumpor..

• jinxan

Önskar, önskar, önskar att jaag ägde ett par stövlar just nu då det regnar slask!! :O Men annars ett par fodrade, knähöga skor i skinnimitation.. Ej vattentäta! ;P

Mamma till den finaste prinsen i världen..
  • patti87

regn- gummistövlar
    torrt- sportskor / converse

kallt- vinterstövlar

nu har vi ingen snö kvar sen december , och ute är det plusgrader upp till 15 plus grader kan det vara vissa dagar..
    och det är sjukt gött och slippa stövlarna! :)

• jinxan
    patti87 skrev 2011-03-16 08:38:16 följande:
    regn- gummistövlar
    torrt- sportskor / converse

kallt- vinterstövlar

nu har vi ingen snö kvar sen december , och ute är det plusgrader upp till 15 plus grader kan det vara vissa dagar..
    och det är sjukt gött och slippa stövlarna! :)
    15 grader?! Vart bor du? :)
    Mamma till den finaste prinsen i världen..
  • Verkligen

Jag varierar mellan mina Timberlandstövlar när det är blaskigt eller kallt, ett par läderboots med nitar när det är hyfsat väder eller conversen när det är fint väder, som idag till exempel. Behöver dock köpa lite nya skor.
    Uggsen åker fram när det inte är blaskigt och man ska rasta jycken eller åka till affären.

♥ Ella 29/11 2009 ♥ www.strimmoravmig.wordpress.com
  • u77

Jag har dumt nog, på mig sneakers nästan året om. Kallt på vintern och halt! Svettigt på sommaren.

• patti87
    jinxan skrev 2011-03-16 13:13:49 följande:
    15 grader?! Vart bor du? :)
    i tyskland :P
  • berenjena

Här är det fortfarande vinterstövlarna som gäller. Svårt nu när det är så varierande väder. I morse var det -15, men mitt på dagen takdropp och en plusgrad. Sneakers dröjer det ett tag innan jag vågar ha, skulle bara halka runt med det nu.

• Brollie

Stövletter med klack, om det är milt. Är det kallt stövlar med klack och är det halt tar jag fodrade stövlar med kilklack, perfekt!!

over and out
Svar på tråden På fötterna såhär års?