• Lovey

"Tros"skydd för män, bra eller anus?

Ja, jag var och handlade och skulle köpa bindor och kollade lite på hyllorna, och såg till min förvåning att det finns kalsongskydd för killar precis som det finns trosskydd för tjejer, det var även likande i form. Har faktiskt aldrig sett det innan. Inte för att jag brulkar studera de hyllorna så mycket.

Men nu undrar jag om det är bra eller anus, enligt dig?

Jag får nog erkänna att jag skulle bli lite fnittrig om min kille bad mig åka och köpa "trosskydd" till honom , just för att det är ovant att höra. (kalla mig fördomsfull) 

Visst kan det vara bra att skydda deras underkläder med.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden "Tros"skydd för män, bra eller anus?
  • Jäjd
    Millicent skrev 2011-03-06 20:32:27 följande:
    Nej det behöver det inte alls stå. På Tenas skydd för kvinnor står det bara trosskydd. Ingenting om inkontinens om man inte kollar det finstilta.
    Det har du rätt i.
  • Lovey
    Millicent skrev 2011-03-06 20:32:27 följande:
    Nej det behöver det inte alls stå. På Tenas skydd för kvinnor står det bara trosskydd. Ingenting om inkontinens om man inte kollar det finstilta.
    Okej, men det var inte inkontinensskydd.
  • Millicent
    Lovey skrev 2011-03-06 20:38:59 följande:
    Okej, men det var inte inkontinensskydd.
    Hur vet du det? Hur vet du att de trosskydd Tena gör är inkontinensskydd? Det står inte på. Det är bara om du vet att Tena uteslutande gör sådana skydd som du kan veta. Det kan vara lika med dessa trosskydd för män.
  • Lovey

Jag ska kolla nästa gång jag går dit och verkligen ta upp paketet och kolla vad det ska vara bra för, jag tyckte bara att det var lustigt, kanske för att det är nytt för mig. Och ja, det  kommer säkerligen stå med fin text att det är mot inkontinens bara för att . Men det bjuder jag på då.

Trådens syfte var väl lite tissel & tassel och fnitter över denna nya produkt
    "Älskling, glöm inte min kalssongskydd nu" tihi.  

• Millicent
    Lovey skrev 2011-03-06 20:42:35 följande:
    Jag ska kolla nästa gång jag går dit och verkligen ta upp paketet och kolla vad det ska vara bra för, jag tyckte bara att det var lustigt, kanske för att det är nytt för mig. Och ja, det  kommer säkerligen stå med fin text att det är mot inkontinens bara för att . Men det bjuder jag på då.

Trådens syfte var väl lite tissel & tassel och fnitter över denna nya produkt
    "Älskling, glöm inte min kalssongskydd nu" tihi.  
    Aha... jaja, du fick fel tråddeltagare... snart kommer det nog nån som fnissar.  Jag är nog för pragmatisk och för van vid att folk behöver alla möjliga och omöjliga hjälpmedel och skydd.
  • Lovey
    Millicent skrev 2011-03-06 20:41:21 följande:
    Hur vet du det? Hur vet du att de trosskydd Tena gör är inkontinensskydd? Det står inte på. Det är bara om du vet att Tena uteslutande gör sådana skydd som du kan veta. Det kan vara lika med dessa trosskydd för män.
    Men okej jag kan väl omöjligt veta egentligen men det känns så ologiskt att de skulle stå med den placeringen som de hade. Ingen skulle gå dit och titta efter ett sånt skydd, eftersom de finns på en annan hylla. Men jag ger mig. Jag VET inte 100 %. 

Tråden tappade sitt syfte ändå. Jag uppdaterar när jag varit i affären igen, men det tar nog några dagar innan jag tar mig dit eftersom det är "fel håll" från där jag bor.    
  • Lovey
    Millicent skrev 2011-03-06 20:45:55 följande:
    Aha... jaja, du fick fel tråddeltagare... snart kommer det nog nån som fnissar.  Jag är nog för pragmatisk och för van vid att folk behöver alla möjliga och omöjliga hjälpmedel och skydd.
    Nej alla är så klart välkomna, men ibland tänker man sig att tråden ska gå åt ett håll men så blir det helt annat. Men så kan det gå!

• Scarlett

Klart de är mot bromsspår.

• Boothwalker

Alltså. Behöver de det så är det väl bra att det finns. Annars känns det onödigt. Jag har dock ingen koll på om de behövs =)

♪♫♪ Uuu, aj vish aj vöss ö pönkråcker vitt flavers in maj här ♪♫♪
  • Scarlett

Var hittar man dom här trosskydden? Min man har bromsspår så jag ska sätta på honom sådana.

• lille Birger

När jag läste rubriken trodde jag först att det handlade om ett trosskydd med artificiell fittdoft, till för män som känner dig ensamma.

• bolinder

Själv använder jag Tena för men som menas här. Ett utmärkt och diskret  skydd isället för byxblöjan för oss som har överaktiv blåsa och inte hinner till en toalett i tid. Inget att skoja om.Även men kan vara inkontinenta och kissa på sig.

Svar på tråden "Tros"skydd för män, bra eller anus?