• AaronElina

Järfällas Bästa / sämsta skola vilka e det?``?

Har en son född 06! börjar bli väldigt på tiden att välja skola nu fär honom.. om man ska skriva in sig och verkligen få plats där man vill ha det!   nu undrar jag : vilken är Järfällas Alt Jakobsbsbergs BÄSTA samt SÄMSTA skola-   bor nära Aspnas skolan själv men har endast hört otroligt mycke negativt kring den, så den är Totalt utesluten! verkar vara mycket Mobbning mm... känns super trisst... vad har ni för erfarenheter<???

• Svar på tråden Järfällas Bästa / sämsta skola vilka e det?``?
  • 2 love

Jag bor uppe på söderhöjden och här är Tallbohov och Nyberg nästintill döden för många föräldrar jag känner. Inklusive mig själv. Men det finns tyvärr inte så mkt att välja i mellan när man bor i Jakobsberg. Jag själv valde aspnäs skolan trots d rykten jag hört. Men väl medveten om att rykten är rykten då det kommer till alla skoltycken. Synd att man måste chansa såhär. Men i värsta fall * peppar peppar * får man byta om missnöje från barnens sida visas. Mobbning accepterar jag verkligen inte och det e synd om skolan då jag kommer driva den frågan längre och längre trots förflyttning av mina barn.

Men som sagt, det är en vild chansning tyvärr!

• Angel 2016

Hej

Hur har det gått för er? Vilka skolor valde ni, och hur går det nu för era barn? Hur var det med aspnässkolan? Vf är nyberg och talbohov så dåliga? Vad tycker ni om vettmyra?
    Jag är jätte tacksam för tips och råd. vad ska man välja, måste anmäla min son snart och jag är väldigt förvirrad och orolig?

Hjälp tack

Svar på tråden Järfällas Bästa / sämsta skola vilka e det?``?