• littlemisstrouble

Tips på billigt hotell i centrala stockholm?

Kan någon komma med tips på ett billigt hotell helst i centrala stockholm. Behöver inte vara precis mitt i smeten men inte alldeles för långt utanför heller. Gärna så billigt som möjligt utan att bli galet sunkigt.

Planering är a och o......
  • Svar på tråden Tips på billigt hotell i centrala stockholm?
  • eriknilsson

Mitt absoluta favorit hotell är Hilton Stockholm Slussen, ett riktigt pang ställe dock kostar det väl runt 1100 kr per natt, men det kan det vara värt för en grym utsikt över stockholm och en frukostbuffe som slår det mesta. Annars kan jag varmt rekommendera hoteel Riddargatan som är sjukt mysikt och beläget ett stenkast från strandvägen där kan du också få ett rum runt 600 kr om du har tur. Jag brukar alltid ta hjälp av tex stockholmshotell.nu som jämför priser på hotell för att man ska hitta en bra erbjudande.

• littlemisstrouble
    eriknilsson skrev 2011-03-21 23:25:54 följande:
    Mitt absoluta favorit hotell är Hilton Stockholm Slussen, ett riktigt pang ställe dock kostar det väl runt 1100 kr per natt, men det kan det vara värt för en grym utsikt över stockholm och en frukostbuffe som slår det mesta. Annars kan jag varmt rekommendera hoteel Riddargatan som är sjukt mysikt och beläget ett stenkast från strandvägen där kan du också få ett rum runt 600 kr om du har tur. Jag brukar alltid ta hjälp av tex stockholmshotell.nu som jämför priser på hotell för att man ska hitta en bra erbjudande.
    ah tack för tips. kollar upp det
    Planering är a och o......
  • Linda43893
    http://www.hotelscombined.se/sv/?a_aid=68631 är den i särklass bästa sajten för att boka hotell. Du behöver inte lägga ut pengar i förväg. Det är lätt att boka av och att boka om och utbudet är mycket bra. Jag har nu använt dem vid över fem tillfällen och det har fungerat bra hela tiden. Vid en ombokning hade jag kontakt med kundtjänst via mail och de svarade snabbt och var hjälpsamma. Jag har använt dem i Europa (Barcelona) och i Asien och då främst i Malaysia ( Penang 3 gånger och 1 gång i Alor Setar). Priserna har varit mycket bra och det finns recentioner på alla ställen som jag sökt på. Hemsidan är lätt att navigera och den ger bra information. Nyhetsbreven är lite för generella. Jag behöver inte information över orter som jag aldrig
  • TessW

Hej!
    Dom gånger jag har varit i Stockholm och övernattat så har jag sovit på Globen Quality Hotel(ligger brevid Globen) och Kungsbron Hotel(ligger vid Stockholm Centralstation).

Båda hotellen var billiga och bra samt bra personal!
    Kolla gärna på www.hotels.com samt www.booking.com och registera dig på båda sidorna då man får mängder av rabatter

Hoppas du hittar ett bra hotell för din vistelse i StockholmGlad

• amoma

Ja http://booking.com är en seriös sida, har bokat massor av hotell genom dem, och har fungerat klockrent varje gång. Det fungerar med debit-kort också, dvs vanliga visakort/betalkort. Ofta så drar de inte pengarna direkt, utan ta kortet som säkerhet så betalar man på hotellet.

Svar på tråden Tips på billigt hotell i centrala stockholm?