• Goffer

Graco cosmic comfort S

Jag behöver ha tag på en stol som går att ha i framsätet utan att skymma hela sidospegeln.
    Är det någon som vet hur det är med en Graco cosmic comfort s?
    Har haft en Britax two way och det funkar men han satt riktigt uselt så den går bort.
    Eller har ni några andra förslag?

• Svar på tråden Graco cosmic comfort S
  • Joico

Ptja, det lär väl bli nåt sånt "tunt" då.. Britax Hi-way är ju rätt djup så den skymmer säkert. Vet inte riktigt hur djup Multi-techen är.. Det bästa är ju att prova givetivs, och det måtse du nästan göra när du har ett uppenbart problem sådär

• Goffer

Hi-way har jag redan och den går absolut inte att ha fram. Har den just nu i mitten bak men det är så jobbigt när man ska ha i och spänna fast han. Dessutom blir benutrymmet minimalt.
    Jag vet att man måste prova, tänkte mer om någon hade en cosmic comfort s fram och kunde berätta om det funkar.

• Joico

Jag har haft en Duoflex en i framsätet och det fungerade utan problem, i min bil. Men det är ju inte säkert att det funkar i din bil.  Du har ju inte ens skrivit vad du har för bil

• jntl

Jag har  haft en cosmic comfort s fram i en saab 9-5 och där skymmer den sidospegeln. Det är en ganska stor stol som tar upp mycket plats, det upptäckte jag nu när jag flyttat den bak..

Svar på tråden Graco cosmic comfort S