• Anonym (undrande)

inget sexbehov? just nu iaf....

jag undrar om några fler känner som jag!

har fött 2 barn 2007 och 2010 och alla vet ju hur stressigt det är med småbarn och allt däromkring. och att ha tid för sig själv och sin man kanske inte finsn högst upp på listan. Men i ärlighetens namn jag känner ingen direkt saknad efter sex och min man tar inte heller upp frågan. vi har inte innan vi fick barn varit jätte aktiva på det området och vi har varit nöjda men  så slog tanken mig iaf att jag är bara 30 år gammal och tycker väl det är lite väl tidigt att lägga ner detta redan. vi pussas och kramas och har mysiga stunder med en massa prat och romantiska middagar maken och jag men ja sen går vi och lägger oss i varsin säng, pussas godnatt och somnar. 
     så vad är problemet kan man undra, jag är bara lite nyfiken om några andra har det liknande som oss och om det kanske kom igång sen den där längtan efter sex. Kan tillägga att dottern är 6 månader gammal och vi har inte haft intimt umgänge sen hon blev till.  

• Svar på tråden inget sexbehov? just nu iaf....
  • Anonym

Vi har det precis likadant!   Jag har börjat sakna sex nu, men vet inte hur jag ska få i gång det. 

• Anonym
    Anonym (undrande) skrev 2011-03-09 11:17:00 följande:
    jag undrar om några fler känner som jag!

har fött 2 barn 2007 och 2010 och alla vet ju hur stressigt det är med småbarn och allt däromkring. och att ha tid för sig själv och sin man kanske inte finsn högst upp på listan. Men i ärlighetens namn jag känner ingen direkt saknad efter sex och min man tar inte heller upp frågan. vi har inte innan vi fick barn varit jätte aktiva på det området och vi har varit nöjda men  så slog tanken mig iaf att jag är bara 30 år gammal och tycker väl det är lite väl tidigt att lägga ner detta redan. vi pussas och kramas och har mysiga stunder med en massa prat och romantiska middagar maken och jag men ja sen går vi och lägger oss i varsin säng, pussas godnatt och somnar. 
     så vad är problemet kan man undra, jag är bara lite nyfiken om några andra har det liknande som oss och om det kanske kom igång sen den där längtan efter sex. Kan tillägga att dottern är 6 månader gammal och vi har inte haft intimt umgänge sen hon blev till.  
    Jag ahr de likadant vi e bara 23 respektive 24år o  min man vill ALDRIG ha sex alltid jag som får börja smeka o så men oftast nobbar han mig ..Nu har vi inte haft sex på flera veckor O jag e en sån människa som skulle vilja ha flera gånger per dag men nöjer mig med varje dag o tänk då få en man som glömmt vad ordet SEX är vad gör man då??  PS vi har ett barn på 4år
  • Anonym

Vi har det precis likadant, skillnad är att vi inte har några barn och är i 20-årsåldern, vi är ofta trötta och ingen tar initiativ... var 2 mån sen sist nu...

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-09 21:39:59 följande:
    Vi har det precis likadant, skillnad är att vi inte har några barn och är i 20-årsåldern, vi är ofta trötta och ingen tar initiativ... var 2 mån sen sist nu...
    Men shitt hur kommer de sig? Vem e de som inte vill ? mannen eller kvinnan?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-09 21:44:50 följande:
    Men shitt hur kommer de sig? Vem e de som inte vill ? mannen eller kvinnan?
    De e väl främst jag som inte vill (kvinnan) men min kille tar inte heller så mycket initiativ tror jag. Jag känner att jag mår bättre utan sex, har tidigare haft problem med att bli nere efter sex så... ja jag vet inte...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-09 21:49:09 följande:
    De e väl främst jag som inte vill (kvinnan) men min kille tar inte heller så mycket initiativ tror jag. Jag känner att jag mår bättre utan sex, har tidigare haft problem med att bli nere efter sex så... ja jag vet inte...
    Inget illa menat men tycker de e konstigt när man inte har barn o så ,,menmen ja förstår dig
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-09 22:01:05 följande:
    Inget illa menat men tycker de e konstigt när man inte har barn o så ,,menmen ja förstår dig
    Jo jag vet... jag är lite konstig...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-09 22:07:02 följande:
    Jo jag vet... jag är lite konstig...
    Näe du e inte konstig för du inte har lust ,,menade absolut inte du var konstig ,,jag trodde man behövde bara klä av sig sen hoppas mannen på dig men så var det visst inte
Svar på tråden inget sexbehov? just nu iaf....