• Anonym

Äntligen.. Idag va han sugen!

Helt otroligt!! Vi har länge haft en svacka i vårat sexliv, han har inte haft någon lust.. Jag har frågat flera ggr i veckan men fått ett nej och blivit lite besviken.. Häromdagen sa han att han känner sig pressad för att jag vill, och blir besviken, vilket gör att han får ännu mindre lust.. Vi har haft sex en gång varannan var tredje vecka i över ett års tid.. Jag sa igår att vi kanske skulle testa att gå till en sexolog.. Men så imorse, va han visst sugen, och på em oxå.. Även ikväll innan jag skulle gå till jobbet, men då han vi inte.. Men jag har fått mig nått två ggr idag.. Helt otroligt!! Det värsta är att det är nog för bra för att vara sant.. Det kommer säkert inte bli något på ett tag nu.. Men undra om det va sexologsnacket som fick igång honom..? Kanska ska "hota" med det oftare, och kanske tom gå dit.. ;) Hur fick din partner lusten tebax?
  • Svar på tråden Äntligen.. Idag va han sugen!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-12 23:56:25 följande:
    Vi har haft sex en gång varannan var tredje vecka i över ett års tid..
    För mig låter det som lyxs.
    Min sambo, han vill ju max 2 ggr/år. Och det har varit så i säker 3 år nu.
    Så jag undrar vem så är kärring i vårat förhållande. Jag får alltid höra " Jag är så trött... så trött".
    Så jag brukar säga "Att de ända vi gör är att sova i hopa!!!"
  • Rikard

Det kan mycket väl vara "hotet" med sexologen som fick igång honom. 
    Jag har haft liknande erfarenhet. Tyvärr har det inte hållit i sig. De gamla sexlösa livet har kommit tillbaka.

Svar på tråden Äntligen.. Idag va han sugen!