• Sapfo

Manliga vänner sökes ?

Jag har mest kvinnliga vänner och hoppas på att få tillfälle att skaffa fler manliga vänner, med barn eller utan.

Jag är ensamstående mamma, 23 år gammal.

• Svar på tråden Manliga vänner sökes ?
  • nycsthlm
    Bosanac skrev 2011-03-13 00:47:59 följande:
    vänner?? som ??
    Som vänner. Förstod jag det som. En person man fikar med. Snackar om allt mellan himmel och jord i telefon med osv. Vad brukar man annars ha vänner "som"?
  • Sapfo
    nycsthlm skrev 2011-03-13 13:03:43 följande:
    Som vänner. Förstod jag det som. En person man fikar med. Snackar om allt mellan himmel och jord i telefon med osv. Vad brukar man annars ha vänner "som"?
    Ja, precis =).
    För mig är sådan vänskap ganska speciell. Min första bästa vän var av det motsatta könet och jag upplever det som den mest trygga vänskapen jag haft, när jag tänker efter... Det är annorlunda diskussioner och man får se saker ur andra vinklar på något sätt =).
  • Classic
    Sapfo skrev 2011-03-13 22:46:18 följande:
    Ja, precis =).
    För mig är sådan vänskap ganska speciell. Min första bästa vän var av det motsatta könet och jag upplever det som den mest trygga vänskapen jag haft, när jag tänker efter... Det är annorlunda diskussioner och man får se saker ur andra vinklar på något sätt =).
    Jag har också ont om vänner...främst av det kvinnliga könet. Ni är rätt roliga att prata med ibland, som du sa är vi ju rätt olika i många fall men kul att höra "en annan sida" på saker o ting :)

Jag (och min lilla prins) finns i Göteborg, hör av dig ;)
Svar på tråden Manliga vänner sökes ?