• Junie

Endometrios/IVF-bloggar efterlyses!

Hej!

Jag har själv en blogg om dessa ämnen, men skulle väldigt gärna lägga till fler bloggar som handlar om detta bland mina "favoriter" :) Så har du en blogg om endometrios eller IVF eller varför inte båda? Skriv gärna din länk här, så jag (och kanske fler) kan börja följa den!

Viktigt att bli påmind om att man inte är själv!  

http//:baltazaar.blogg.se, en blogg om Endometrios och IVF
  • Svar på tråden Endometrios/IVF-bloggar efterlyses!
  • Mar14

Kul med bloggtips!

Jag har endo och har gjort flera IVFer, och lärt mig rätt mycket längs vägen. Försöker nu samla ihop alla tips, studier och husmorskurer kring fertiliteten på en ny blogg.

Tar hemskt gärna emot synpunkter, kommentarer, solskenshistorier och gästlinlägg. Än är bloggen väldigt ny, men det kommer mer inlägg hela tiden.

www.frejochfreja.se/fertilitetsbloggen/

• Hedwig H

Hej!
    Jag har haft endo i tre och ett halvt år och väntar just nu ivrigt på att kallelsen till ivf ska dimpa ner i brevlådan. Under tiden har jag startat en blogg jag också: efter endo.

Jag vill dela med mig av mina erfarenheter av att leva med endometrios - tips, råd och information - blandat med en kommande ivf-resa. Jag vill visa på att det går att leva ett gott liv med endometrios, trots värk och mycket smärta.

Besök gärna min blogg efterendometrios.blogspot.se/ där jag skriver om endometrios!
  • AngelicaLejdeby
    Junie skrev 2011-03-14 21:50:37 följande:
    Hej!

Jag har själv en blogg om dessa ämnen, men skulle väldigt gärna lägga till fler bloggar som handlar om detta bland mina "favoriter" :) Så har du en blogg om endometrios eller IVF eller varför inte båda? Skriv gärna din länk här, så jag (och kanske fler) kan börja följa den!

Viktigt att bli påmind om att man inte är själv!  
    Hej!

Jag har en blogg om endometrios. 
    "Mitt liv med Endometrios" - angelicalejdeby.blogspot.se
Svar på tråden Endometrios/IVF-bloggar efterlyses!