Saknar bi & bögar känslan?
Hej bögar & bi män,
Hur är det, saknar ni ibland känslan av fitta?
Jag har blivit avsugen otaliga gånger av otaliga kvinnor. Känns skönt, men går ju inte att jämföra med en vagina! Avsugningar kan dessutom kittla ibland, blir svårt att fokusera. Plus att man kan känna sig lite o-delaktig om man bara tittar på, på den som suger, kan bli lite tråkigt efter ett tag fast det är skönt.
Analt? Återigen, tanken mer lockand, att personen vill! Men sedan när man kör är det ju bara trångt runt penisroten. Nej, inte speciellt skönt. Dessutom, har man knullat personen analt en dag, behöver väl den personen en vilotid på 2-3 dagar innan man kan köra igen?
Men en vagina! Som kramar om kuken på en, är varm och hal - underbart! Jag kommer alltid samtidigt som de kvinnor jag har varit med kommer. Varför? Jo, för när de kommer kramar vaginan så skönt rytmiskt om kuken att det bara inte går att hålla emot längre. Så skönt att pumpa henne full då. Dessutom är vaginor vackra, smakar gott, och luktar sexigt.
Så det är tur man inte är homosexuell, kan jag ibland tänka, de får ju bara njuta av oral eller anal sex, 20% av känslan jämfört med blöt fitta.
Tycker det allra mest upphetsande som finns är att kyssas - så missionären är perfekt: kyss & vagina!
Så vad tycker ni bögar och bi män? Vore det inte en önsketanke att er partner hade en fitta också? OK om ni inte tycker kvinnor är sexiga, men de är väl ändå skönast? Och ni som är bi, tänder ni inte mer på själva tanken på att ha sex med en man, än det känns skönt? Är det inte skönare med en kvinna, åtminstone rent fysiskt, kanske ej mentalt?
Har inget emot bögar eller bisexuella, tycker varken mer eller mindre om dem än andra, men undrar om ni ändå inte saknar fittan (då ni har sex med en man). Om ni nu skulle köpa en sexleksak, skulle ni då inte föredra en "Flesh light"?
Sorry om jag förolämpat någon genom min ignorans - om jag är ignorant (kanske jag är alltför ignorant för att förstå att jag är ignorant)? Nej, det är inget skämt. Jag undrar verkligen om ni inte saknar känslan av fitta, att en fitta runt kuken ändå är skönast??
Mvh,
"Frågar man inte får man inget svar"