• Anonym (Avis?)

Saknar bi & bögar känslan?

Hej bögar & bi män,

Hur är det, saknar ni ibland känslan av fitta?

Jag har blivit avsugen otaliga gånger av otaliga kvinnor. Känns skönt, men går ju inte att jämföra med en vagina! Avsugningar kan dessutom kittla ibland, blir svårt att fokusera. Plus att man kan känna sig lite o-delaktig om man bara tittar på, på den som suger, kan bli lite tråkigt efter ett tag fast det är skönt.

Analt? Återigen, tanken mer lockand, att personen vill! Men sedan när man kör är det ju bara trångt runt penisroten. Nej, inte speciellt skönt. Dessutom, har man knullat personen analt en dag, behöver väl den personen en vilotid på 2-3 dagar innan man kan köra igen?

Men en vagina! Som kramar om kuken på en, är varm och hal - underbart! Jag kommer alltid samtidigt som de kvinnor jag har varit med kommer. Varför? Jo, för när de kommer kramar vaginan så skönt rytmiskt om kuken att det bara inte går att hålla emot längre. Så skönt att pumpa henne full då. Dessutom är vaginor vackra, smakar gott, och luktar sexigt.

Så det är tur man inte är homosexuell, kan jag ibland tänka, de får ju bara njuta av oral eller anal sex, 20% av känslan jämfört med blöt fitta.

Tycker det allra mest upphetsande som finns är att kyssas - så missionären är perfekt: kyss & vagina!

Så vad tycker ni bögar och bi män? Vore det inte en önsketanke att er partner hade en fitta också? OK om ni inte tycker kvinnor är sexiga, men de är väl ändå skönast? Och ni som är bi, tänder ni inte mer på själva tanken på att ha sex med en man, än det känns skönt? Är det inte skönare med en kvinna, åtminstone rent fysiskt, kanske ej mentalt?

Har inget emot bögar eller bisexuella, tycker varken mer eller mindre om dem än andra, men undrar om ni ändå inte saknar fittan (då ni har sex med en man). Om ni nu skulle köpa en sexleksak, skulle ni då inte föredra en "Flesh light"?

Sorry om jag förolämpat någon genom min ignorans - om jag är ignorant (kanske jag är alltför ignorant för att förstå att jag är ignorant)? Nej, det är inget skämt. Jag undrar verkligen om ni inte saknar känslan av fitta, att en fitta runt kuken ändå är skönast??

Mvh,
    "Frågar man inte får man inget svar"

• Svar på tråden Saknar bi & bögar känslan?
  • Lykka

Haha, om man saknar fitta så är man nog inte renodlad bög så att säga utan snarare bi. Annars hade ju jag saknat att slicka fitta tex. Hade blivit himla tråkigt att bara suga kuk då. Bara min lekmannatolkning men det kanske ligger nåt i det?

• AndreasH

"Analt? Återigen, tanken mer lockand, att personen vill! Men sedan när man kör är det ju bara trångt runt penisroten. Nej, inte speciellt skönt. Dessutom, har man knullat personen analt en dag, behöver väl den personen en vilotid på 2-3 dagar innan man kan köra igen?"

Killar har svällkroppar i analen och är trånga betydligt längre in är bara runt penisroten. Analsex kan man ha minst lika ofta som vaginalsex, ingen speciell vilotid behövs.

"Men en vagina! Som kramar om kuken på en, är varm och hal - underbart! Jag kommer alltid samtidigt som de kvinnor jag har varit med kommer. Varför? Jo, för när de kommer kramar vaginan så skönt rytmiskt om kuken att det bara inte går att hålla emot längre. Så skönt att pumpa henne full då. Dessutom är vaginor vackra, smakar gott, och luktar sexigt."

Killar kan också komma av att bli penetrerade, och den kramande känslan är liknande. Killar har som sagt svällkoroppar och prostatan i analen, och det kan krama åt ganska ordentligt vid utlösning. Smaken och lukten hos en renlig kille är densamma som försatsen från kuken. Insidan av analen är täckt av samma sorts slem som förstatsen, och är till för att det inte skall fastna bajs på tarmväggen. Dvs luktar och smakar som din egen försats. Det kanske inte är så lockande för en straight kille, men jag tycker det luktar och smakar godare än fitta. (är bisexuell)

"Tycker det allra mest upphetsande som finns är att kyssas - så missionären är perfekt: kyss & vagina!"

Fungerar lika bra med en kille.

• Anonym (Avis?)

Killar har svällkroppar i analen? Menar du att killar är annorlunda skapta i analen än kvinnor? Ställer mig extremt tveksam till detta, finns det vetenskapligt beskrivit?

Ja, killar har prostata, så killar borde njuta mer än kvinnor av att bli knullade i analen. Men jag menade känslan för killen som knullar, att ta någon i baken (kvinnor framförallt, vet ej hur det är att ta en man i baken, eller om det stämmer att män har svällkroppar i analen etc) inte är lika skönt som att knulla en fitta. En fitta kan ju krama om kuken, det kan inte en anal.

Visst, homo & bi uppskattar kanske inte att slicka en fitta, men om de blundar, är inte en fitta allra skönast? Rent fysiskt alltså. Saknar ni inte detta?

• Anonym

Men dom gör väl inte det om dom är bögar. Det är som när dom frågar en vegetarian: saknar du inte kött? Vill Du inte ha en rejäl biff? Svaret om man är vegetarian blir: " NEJ, jag saknar absolut inte kött. Kött äcklar mig. Rejäla biffar är motbjudande"   Det ska väl inte vara så svårt att fatta.

• Anonym (Avis?)

Jag förstår att homosexuella inte tänder på kvinnor, men de kanske ändå tycker att det är ligga med en tjej? "Åh vad synd att min kille inte har en fitta, de är så sköna"?
    Och de killar som är bi, kanske framförallt ligger med andra killar för att tanken/akten är så upphetsande, snarare än att känslan är så skön? (Förutsatt att de får oralsex och/eller sätter på killen, vi pratar alltså inte själv suga eller bli påsatt).

Många vegeterianer älskar kött, men äcklas av tanken på hur djuren lider.

• Anonym (Biboy)

Är bi, och ja, fitta är skönast...Skrattande

Sedan är det betydligt mer upphetsande att blir avsugen av en kille än en tjej.. En killes händer smeker bättre, en killes hårda kropp ger också en väldigt annorlunda sexupplevelse än tjejers mjuka (skall inte säga bättre, går inte riktigt att jämföra).

• Anonym (Avis?)

Tänkte väl det!

• Anonym (Lesbisk)

Jag som har varit med killar och numera vet att jag är flata saknar inte en kuk. Jag gillade att suga kuk då, jag gillade analsex och hade det lika mycket som vaginalt sex, gärna varje dag.

Men nu sen jag bara är med kvinnor så saknar jag inte kukar, att få min kvinnas fingrar i mig ger mig sååå mycket mer njutnig en vad kuken gav. Jag tror att det handlar om känslan för personen, förälskelen och kärleken.

Det enda jag kan sakna när jag rider min tjej är att när jag sjunker ner över hennes fingrar och kramar om dom inne i min fitta att det inte är hennes klitoris som jag sjunker ner över så att jag kan göra det lika skönt samtidigt för henne.

• Anonym (Jatta)

Den lesbiska torkan är det man fruktar mest av allt. Alla vet att när man myst klart så saknar man emellanåt ett skott i råttan. Visst kärlek är inte bara sex men det finns en torftig sida av homosexualiteten också. Det är inte ett svepande halleluja utan för mig ett handikapp också att ha den.

Svar på tråden Saknar bi & bögar känslan?