Kan inte sluta tänka på henne
" Kan inte sluta tänka på dig. Jag vill smeka din kind, mjukt kyssa dina läppar och känna din tunga leka med min. Jag vill höra dig andas, se dig le. Höra dig skratta, känna din doft. Hålla din hand hårt i min. Jag vill smeka din kropp, slicka dig ända tills du skriker stopp. Vil känna dina läppar och dina händer leta sig fram, vill känna din värme omsluta mig, och jag vill viska i ditt öra "jag älskar dig".
Du rör om hela min värld. Utan dig känns livet ingenting värt. Illusion eller ej, men jag kan inte sluta känna såhär för dig".
Skrev detta igårkväll till kvinnan som äger mitt hjärta. Har suttit stilla som ett ljus å tittat på filmen The kids are allright.
Har under en längre tid känt att jag mer och mer börjar tänka på kvinnor å mer å mer längta efter sex och till och med en relation med en kvinna.
Är gift och har en dotter på 3 år. Vi har ett bra äktenskap å han och jag har varit tillsammans i snart 11 år. Han vet att jag har fått upp ögonen för en kvinna på mitt jobb och han börjar känna att det är jobbigt å börjar nog också bli lite svartsjuk. Vi pratar om det men jag vågar snart inte säga att känslorna för henne fortfarande är starka. Starkare.
Men jag KAN inte sluta tänka på henne. Vi har en bra relation hon och jag,...ibland har hon smekt min kind vid tillfällens om kanskeinte riktigt kan ses som "normala"..alltså det har hänt vid en fest å sedane n gång på jobbet. Hon är en förbryllande människa. Vet inte riktigt var jag har henne men vi har en bra relation och jag är livrädd att förlora det jag har.
Men just nu har jag svårt att tänka på annat än att få trycka henne mot väggen och ha djuriskt sex. Hon har också man å barn....
HJÄLP, vad skulle du göra?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-15 15:56
Ska tilläggas att jag inte skickat texten till henne. Men skrivit det på papper. Ett litet brev jag tänkt ge om det är så attjag byter jobb. Går inte känslorna över tror jag att jag blir tvungen att göra det...