• Jezziie

Adoptera från polen

Hej. Jag och min man är inne på att adoptera från Polen. tänkte höra om de finns nån/några som gjort det som skulle vilja dela sina erfarenheter, positiva som negativa. Hur lång tid efter att ni skickade era papper till landet fick ni BB? Hur gamla var era barn när ni fick besked om dem. Sen får ni gärna ge massa råd o så. Kram // jessica

• Svar på tråden Adoptera från polen
  • Namaste72

Hej, vi har inte adopterat från Polen, men det finns några stycken här inne. Kolla på adoptionslistan så kanske du kan inboxa dem om de inte är så mycket på FL längre.

{ Mamma till världens finaste dotter } { vecka 8 av 52-78}
  • Jezziie

Hej. Har kollat deras sidor, en fanns inte kvar som medlem o de andras sidor har jag kollat på o läst deras bloggar,så nu längtar man ännu mer. Men måste först fylla 25 o de känns som en evighet till november.

• Jezziie

Tack för ditt svar iaf, roligt att någon av alla som läst svarade!!

• niccda

Hej,
    Vi har nyligen adopterat fr Polen.
    Om du inboxar mig kan jag försöka svara på de frågor du har.

• Vilhelms mamma

Vi har adopterat i från Polen. En pojke som var femton månader  ( sommaren 2008 ).  Vi har bra erfarenheter från Polen och har i dagarna kompletterat de sista handlingarna för att adoptera ett syskon till sonen,  vilket förhoppningsvis kommer att ske någon gång under 2011. Vill du veta mer så kan du inboxa mig.

• ACK

vi har en tjej från Polen.... två år när vi fick henne

Svar på tråden Adoptera från polen