Om ens man har (många) såna här och liknande bilder i en dold mapp på datorn...
Ja vad ska man tänka då?
Skrämmande att läsa alla inskränkta och fördömmande kommentarer.
Du har snokat i något som är privat, som inte skadar dig eller skadat ert samliv på något sätt vad jag förstår på din beskrivning. Vem har inte "konstiga" fantasier? "Den som är fri från synd kan ju kasta först stenen" som det sägs...
Din man har fantasier om att bli dominerad. Det är han inte ensam om, långt ifrån. Play with it om du har det fröet inom dig, ser framför dig att du skulle kunna tända på att utveckla lite dominatakter... Och om du inte har det, som någon skrev, vad har förändrats? Låt honom ha sina fantasier i fred i såna fall och sluta snoka. Har inte du hemligheter, fantasier etc. som du plockar fram ibland, leker med utan att för den skull känna att du behöver prata med vare sig din man eller resten av världen om dem?
Hahaha, men shit, låt snubben ha sin mapp ifred förfan, vad gjorde du där överhuvudtaget?!
Och sen det här "jag hade nog snackat med honom"..varför? det var ju ganska uppenbart att han ville ha den fantasin för sig själv!
Fan, hade jag haft en mapp där det står "privat" eller något liknande och min sambo hade öppnat det hade jag blivit förbannad. Det spelar ingen roll om det är en mapp, dagbok, whatever..man förväntar sig ju att ens partner har respekt nog att inte kolla på ens stuff.
Fantasi och nyfikenhet är inte = vill göra det irl.
Det borde ju vara varje feminists dröm, fast om mannen verkligen vil bli förnedrad försvinner ju hela motiveringen.
Fanns inget alternativ som passar in på vad jag skulle göra. Jag skulle inte göra något alls. Skulle det inte vara misstänkt att jag råkat se bilderna, dvs att vi har en gemensam dator och jag på något vis kommit åt mappen skulle jag kanske säga att jag såg hans skämtsamma bilder han hade sparat. För det är inte mycket mer än så som jag läser in i det där.
Jag har inte sagt något om det. Lugnast så. Han är ju en bra man på alla sätt och vad han fantiserar om kan jag ju inte påverka...