• IVFmamma

Varför kissar hon på sig?

Jag har en dotter på 2,5år som har varit blöjfri dagtid i ca.6mån. Några enstaka olyckor har det hänt men på det hela så har hon klarat det galant. Nu de senaste dagarna(5dagar i rad) så har hon kissat ner sig, alltså det har blivit en stor pöl omkring henne.Idag har det t.o.m hänt 2 ggr.. Och hon verkar inte bry sig utan bara klär av sig det våta och förtsätter leka.

I tisdags så lekte hon i ett annat rum och det var väldigt tyst så jag ropade och frågade vad hon gjorde :"Jag kissar"

Hur kan det bli såhär?
    Vad händer?
    3 års trots?

Vi testade henne för urinvägsinfektion för ca. 1,5 vecka sen då hon sprang på toa hela tiden så det borde inte vara det

• Svar på tråden Varför kissar hon på sig?
  • Sofie 87

Jag har samma problem med min dotter på 2,5! Hon har vart blöjfri sen september och ibland bara struntar hon att gå på toa! Hon har vissa perioder. Vet inte alls vad det kan bero på, men är väldigt nyfiken om någon har något bra svar!

• spontaneous86

Här är en till! Har en tjej som fyller 3 år i augusti har vart blöjfri sen i julas. Samma sak med henne. Vissa dagar går det jätte bra och andra dagar kan hon kissa på sig flera gånger. T.o.m hänt att hon bajsat ¨på sig ett par gånger senaste veckorna...

Någon med erfarenhet???

Svar på tråden Varför kissar hon på sig?