• vima

Vara utan barnen, hemskt..

Förstog att det inte skulle vara roligt när barnen börjar vara hos pappan efter separationen, men hur f-n klarar man av det??? Hemsk är vad det är, när man är van att göra allt för- och med dem. Ååå så ledsamt.. Hoppas att det ger sig med tiden.. :( Men, man kanske ska vaa glad att de har en pappa som bryr sig mycket om dem...

• Svar på tråden Vara utan barnen, hemskt..
  • Renate78

Puh ja det är inte kul.
    Mitt enda råd är att aktivera sig så man inte hinner tänka så mycket. Fundera på vad du vill göra som du inte riktigt hinner med när barnen är hemma. Kanske träna, gå på bio el måla om i hallen. 
    O ja jag tycker att det blir lite lättare med tiden. Men helt vänjer jag mig nog aldrig.

• Netta

Det ÄR hemskt! Vänjer sig gör man aldrig. I början gick jag hem och grät och satt i soffan och tröståt godis...

Nu försöker jag hitta på saker att göra när han är borta. Ju mer jag ser att det fungerar bra hos pappan och att han glad och nöjd kommer hem igen så går det bättre.

Så jag håller med föregående talare, försök hitta något som du vill göra och tvinga dig lite i början....

Svar på tråden Vara utan barnen, hemskt..