• Paprikan

Hurra!! Jag är GRAVID!! :-D

Efter vår första IVF testade jag positivt idag på ruvardag 16! Det är så underbart!!

Men jag är jätteorolig att det inte ska gå vägen... Har två MF i v 7 och 8 bakom mig och har en olustig känsla i kroppen. Jag har dessutom bara testat svagt positivt, men det blir starkare för varje dag. Undrar bara varför det är svagt? Jag testade starkt positivt vid de andra graviditeterna... Någon som vet varför det kan skilja sig så??

Nu ska jag försöka släppa alla jobbiga tankar och bara vara lycklig, jag är ju GRAVID

Kramar!!

Paprikan

• Svar på tråden Hurra!! Jag är GRAVID!! :-D
  • TheBlueRose

Emmiez,,är det inte dags att du öppnar en puktråd nu . Jag väntar å jag väntar, men inget händer

• Paprikan

Tack alla goa tjejer!! Det värmer så gott att se hur många som bryr sig här inne

Stor varm kram till er alla!!

• Princess And The Pea

underbart!! grattis!!

• Sara 37

Hej o, GRATTIS!!!

Att det är svagt och blir starkare indikerar att dina hormonivåer är på väg upp. Det är ganska vanligt. Varför det skiljer sig från de andra gångerna du testat + vet jag inte.

Håller tummarna så hårt jag kan för er nu!!!
    /Sara

• Peki

Grattis!!
    Ska hålla tumarna för att det går bra den här gången!

• marre 2

Hej!!
    Jätte grattis till er!!! Är på ruvar dag 12 är det för tidigt att tjuvtesta tror du?

• Dinos76

Ett JÄTTEGRATTIS till dig gumman !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram

• Eldblomma

Stora gratulationer till dig Paprikan! Vilken underbar julkapp... Jag håller tummarna att det går vägen den här gången!

• LO72

Åh jätte grattis det menar jag verkligen men kan ju medge att man är lite avvis att det gick på 1:a gången..Men ta de nu lugnt o njut av det så ska du se det blir bra.Är ju verkligen en kanon julklapp.

• em79

Ett JÄTTEGRATTIS än en gång
    Stor bamsekram på dig!!!

• Paprikan

Lyckan blev kort... MF nummer tre är nu på gång Jag har sjunkande hcg och väntar nu bara på blödningen. Det känns så förbannat hopplöst och hemskt Jag fattar inte hur jag ska orka gå vidare??

Kramar och än en gång stort tack för alla lyckoönskningar. Det värmer!

• greta67

Ledsen för din skulle!
    många kramar

• stjärnströssel

kan bara säga !!FYY FAN!!!

• majsan2

Paprikan, vad tråkigt att höra. Förstår att du måste gå igenom en tung period, skickar massor av tröstkramar..

• Sanna74

Kramar om och lider med er. Livet är bra grymt ibland...
    Ta hand om er!

• Lena68

Jättegrattis till dig! Jag testade också svagt positivt till början och blev jätteförvirrad. Varför är det så.... det finns väl inga mellanting, endera är man gravid eller inte....!!!
    Nu har jag ett starkt streck på stickan men inte lika starkt som kontrollstrecket. Jag är nu på ruvardag 20.

Svar på tråden Hurra!! Jag är GRAVID!! :-D