• Eviglängtan

DHEA

Någon med erfarenhet av DEHA och var man kan beställa det?

• Svar på tråden DHEA
  • Eviglängtan

tack min sanna vän. Hur går det för dig. Bor inte du liksom jag i Skåne, går du på Öresund eller Cura. Svara bara om du vill.

• Zinfandel

Förlåt vännen, har inte sett ditt svar förrän nu. Jo, jag går/har gått på Öresund. Just nu pausar vi men vi har ett poäng kvar som vi kommer att köra på Öresund sen blir  det med all sannolikhet Cura, om det kommer att behövas! Jag grubblar också en del över Dhea och kommer att fördjupa mig mer i ämnet. Kram

• Eviglängtan

Jag har varit på både Öresund och Cura...., just nu går jag på Cura. När vår första dotter kommer till var det i Falun, så jag har erfarenhet av tre kliniker.

• Eviglängtan

Jag föredrar Cura pga av trevligare personal där inte dollartecken står skrivet i pannan på dem. Öresund har dock mkt tjusigare lokaler inget tvekan om det. Curas lokaler är gamla, slitna och tråkiga. Man har inget eget rum utan man ligger i ett litet bås utan fönster och med en skjutdörr - visst är det eget bås men inget eget rum.

På Öresund ser man när dem sätter tillbaka ägget, den utrustningen har inte Cura. Man kan se i efterhand men inte när man placerar embryot.

På Cura blir man nedsövd vid äggplock och det är mkt skönt at slippa smärta vid äggplock.

Jag tror du kommer att bli nöjd med Cura.

Lycka till

Svar på tråden DHEA