• Anonym (fantasi)

fantasi om gyn-undersökning

Behöver lite tips, vet inte om jag är ensam i världen om min fantasi (eller helt ensam vet jag att jag inte är...)
    Nämligen så kom jag och killen in på ämnet sexfantasier och vad man tänker på när man smeker sig själv... oh visade sig att vi har ganska samma fantasi, nämligen som rubriken lyder. I min fantasi ligger jag i en gyn-stol och ska bli undersökt bara för nån rutinundersökning men sen börjar läkaren göra allt möjligt annat istället och att jag inte "vågar" stoppa honom.. blir så kåt av själva tanken att vara så utlämnad. Killen däremot gillar o går igång på själva undersökningsdelen och att få "utnyttja" tjejen som ligger där.
    så alltså sku ju våra fantasier fungera riktigt bra ihop.. men frågan är hur vi får till det bra i verkligheten. Vi vill båda testa och förverkliga det, sku va roligt. Men vet inte.. jag är rätt kass på rollspel, tror jag.. har aldrig testat.

Någon som levt ut denna fantasi, hur har ni gått tillväga? tips o ideér mottages gärna!

• Svar på tråden fantasi om gyn-undersökning
  • Anonym
    Anonym (fantasi) skrev 2011-03-22 10:05:25 följande:
    har endast varit till kvinnliga gynekologer så vet inte hur jag sku reagera om det stod en snygg manlig läkare där förstås :D ska faktiskt på undersökning nu om en månad, till en manlig men han är pensionär sen många år men jobbar ändå.. så inte direkt min dröm man haha, lite för gammal när han närmar sig 70...
    Ah okey - ja 70 är lite väl gammalt   Själv har jag varit till en rad snygga, (och en del unga) manliga gynekologer. Klart man fantiserat lite efteråt vad man skulle kunna göra :D

Tur att fantasier inte syns utanpå :D
  • Anonym (M39)
    Anonym skrev 2011-03-22 10:51:41 följande:
    Ah okey - ja 70 är lite väl gammalt   Själv har jag varit till en rad snygga, (och en del unga) manliga gynekologer. Klart man fantiserat lite efteråt vad man skulle kunna göra :D

Tur att fantasier inte syns utanpå :D
    Blir ni inte stressade av att mannen/gynekologen ska märka det eller är det en del av själva tjusningen? Nog för att man som gynekolog säkert varit med om en del.....
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (M39) skrev 2011-03-23 17:05:48 följande:

Blir ni inte stressade av att mannen/gynekologen ska märka det eller är det en del av själva tjusningen? Nog för att man som gynekolog säkert varit med om en del.....

Ja, ett tränat öga borde väl se om patienten blir upphetsad.

Men läkare har väl sett det mesta och kan uppträda proffesionellt.
  • Anonym (Svensson)

Låter härligt Stina 

• Anonym (Gynstolsägare)

Jag har en gynstol...det har varit många sköna och spännande lekar i den Skäms

• Anonym (Svensson)

Har fantiserat lite om hur det skulle vara och få ha sex i en gyn stol går i gång lite just på att ha den fantasin 😜

• Anonym (Ni är udda typer :))

Här var det udda människor. Jag tycker gyn är obehagligt och helt osexigt. Den enda gången jag fått för mig annorlunda var under drogutlöst psykos och jag fick för mig att avdelningsläkaren på psyket och jag var menade för varandra och jag försökte lura honom att mitt problem var gynekologiskt och han borde undersöka med sin penis men han bara avslutade patientsamtal när jag pratade så. Jag tyckte jag var väldigt rolig, det tyckte inte han.

Skulle jag se honom tex. på Ica hade jag försökt gömma mig.

• Anonym (Jodå)

Visst har jag fantiserat om sex i en gynstol. Öppen och utlämnad till en sexig man som studerar mitt sköte i detalj. Han använder sina expertkunskaper till att ge mig maximal njutning innan han inseminerar mig direkt från källan Skäms
    Som tur är infinner sig aldrig den känslan i närheten av en riktig gynmottagning.

• Tink

Usch nej, i verkligheten är jag oftast bara lite rädd. Det är inte mer erotiskt än ett tandläkarbesök. Jag genomgick en laserbehandling för permanent brazilian för ett tag sedan och det var inte heller ett dugg sexigt. 

• Anonym (Man)

Jag går också igång på gyn-fantasier. Tycker det är väldigt upphetsande att tänka på. Jag förstår att ni kvinnor kan tycka att det är en väldigt jobbig situation att ligga där blottad. Men jag som man gillar iallafall tanken på att ligga i en gynstol och bli undersökt av en kvinna med tighta latexhandskar.

Jag fantiserar ibland om att ha en egen gynstol som jag och min tjej kan leka med tillsammans. Nu hittar vi på andra lösningar för att likna en gynstol när vi leker gynekolog och doktor. 
    Kul att det är fler som fantiserar om detta. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Gynstolsägare) skrev 2023-11-25 23:38:57 följande:

Jag har en gynstol...det har varit många sköna och spännande lekar i den Skäms

Nu blev jag avundsjuk på dig och din gynstol. Skäms Flört
  • PorterPelle

Det finns gynstolar som inredning/utrustning på en del swingersklubbar, Par i hjärter och Paradise swings har det. Det är inte en helt ovanlig fantasi och även om man inte har fantasin om det rollspelet så är gynstol en praktisk sexleksak :) 

Svar på tråden fantasi om gyn-undersökning