• Anonym (fia)

jag blir galen ingen sexlust är de mitt fel eller

hej jag  HAR ETT STORT PROBLEM  ,  FÖR ATT BERÄTTA LITE KORT JAG HAR PCO INGA BARN .  EN MAKE SOM BLIR SUR OM HAN INTE FÅR SEX  EFTERSOM HAN TYCKER ATT JAG INTE TAR FÖRSTA STEGET  UTAN BARA HAN MEN DE BEROR NOG PÅ  ATT VI SAKNAR KÄNSLOR OCH ÖMHET I SÄNGEN LIGGER BARA DÄR SOM EN ISGLASS BÄGGE 2 INGA KYSSAR ELLER SMEK UTAN BARA PANG PÅ OCH INGE MER . HAN SKÖTER INTE SIN HYGIEN HELLER SOM HAN GJORDE FÖRR DE KAN NU GÅ VECKOR I MELLAN  JA FAKTISKT .  HAN SITTER MEST FRAMFÖR DATAN OCH BUDAR PÅ EN SIGHT (stavning) , JAG GÖR DET MESTA HÄR HEMMA   ,JAG HAR FRÅGAT HAN VAD SOM HAR BLIVIT FEL  EFTERSOM DE BLIR VÄRRE FÖR VARJE ÅR  ,  HAN VÄGRAR GÅ TILL EN FAMILJERÅDGIVNING .JAG GÖR DE MESTA HEMMA LAGAR MAT MM .HSN HAR SLUTATA BARA SITTA I SOFFAN OCH MYSA  JAG VET INTE VAD SOM ÄR FEL JAG BEHÖVER RÅD AV ER ALLA  MÅR PISS ÖVER DETTA EFTGERSOM HAN SÄGER ATT  ATT JAG ALDRIG TAR FÖRSTA STEGET MEN JAG SAKNAR ÖMHET OCH KRAMAR SOM DE VAR FÖRR ÄSH VAD DE VART KRÅNGLIGT HOPPAS NI FATTAR I ALL FALL

• Svar på tråden jag blir galen ingen sexlust är de mitt fel eller
  • Ramborg

Det första han måste göra är ju att börja sköta sin hygien. Inte så lockande att ta initiativ till sex med någon som inte luktar gott.

Sen kan du ju tipsa honom om att många kvinnor funkar sämre sexuellt när de är trötta. Alltså, vill han ha mer sex får han göra mer i hemmet...

Och du, tryck bort Caps lock så blir det lättare att läsa.

Svar på tråden jag blir galen ingen sexlust är de mitt fel eller