Anonym (Nyfiken ju) skrev 2015-09-12 20:13:09 följande:
Så himla härligt! Jag lyssnade på honom på p3 och han lät väldigt sympatisk. Hoppas du ursäktar frågan men åt du trombyl under graviditeten som slutade i ma också? Är verkligen intresserad av dess effekter på tidiga missfall. Jag förstår ju att ni inte vet om ni fick trombyl eller inte under den första graviditeten som slutade med er lilla pojke. :)
Tack för att du svarade! Kram!
Han är sympatisk och omhändertagande. Man känner sig trygg.
Med sonen vet jag ju inte, precis som du skriver, men nu åt jag trombyl under syskongraviditeten och det hjälpte tyvärr inte. Vi är ju 40 resp 43 år så jag hade inte förväntat mig en promenad i parken, även om jag var hos LB. Skillnaden är ju dock att de tar hand om oss, även nu när det är kört för denna gång. För första gången har vi fått frågan om vi behöver prata med någon och de har ringt hem för att höra hur jag mår. Stooooor skillnad mot Sahlgrenska, där de under våra 6 mf/ma bara sa "Nehej, det blev inget den här gången heller.", sen fick vi gå hem och blev avskrivna.
Nu har jag ändå en tilltro till att vi SKA lyckas, även om det tar ett par gånger och det är LBs förtjänst!