• Talossa

När jag slutar jobbet...

Hej!
    Hoppas någon kan hjälpa mig med ett svar på detta.

Jag jobbar på en väldigt liten tandläkarpraktik som tandsköterska. Vi är 1 tandläkare, 1 tandhygienist och så jag som är tandskötarska.
    På torsdag är det sista dagen för mig att arbeta innan jag går på mammaledighet. Min blivande vikarie är inne på jobbet den här veckan för att komma in i allt, och hon fyller 40 år på onsdag. Så hon kommer ha med sig en tårta på onsdag för att hon fyller år.

Min chef, som är tandläkaren, håller på att försöka gå ner i vikt och tandhygienisten tackar inte heller nej till att tappa några kilon.

Så min fråga är nu; Vad ska jag hitta på på torsdag när jag slutar?? Jag vill inte ha med mig tårta, kakor eller något annat bakverk med tanke på att varken någon av mina kollegor skulle bli särskilt glad för ytterligare en tårta. Och jag vill hitta på något för dem, för vi står varandra väldigt nära vilket faller sig naturligt eftersom vi jobbar så tätt ihop.

Någon som har förslag på något? =)

• Svar på tråden När jag slutar jobbet...
  • MattiasFru

rent spontant så tänker jag på en blomma eller något som dom kan ha stående någonstans och tänka på dig varje gång dom ser den!

• Min högsta önskan
    MattiasFru skrev 2011-03-21 20:28:30 följande:
    rent spontant så tänker jag på en blomma eller något som dom kan ha stående någonstans och tänka på dig varje gång dom ser den!
    Tänkte också på något sådant! Blommor eller kanske en ljuslykta att ha på lunchbordet?

Vill du bjuda på något ätbart, kan du ju ordna en lunch eller något sånt?
    Kanske fruktsallad till fikat?
    Stolt mamma till HERMAN född 070129 och THEO född 090423
  • MakkaPakka

Matig sallad och smoothie? Dressing på fil.

• principessan

Frukostbuffe..... Frallor, goa pålägg, smoothie, kaffe, juice kanske

• Talossa

Tack för alla förslag!

Jag har också tänkt på blommor... Och det vet jag ju iofs att de älskar. Kanske ska köra på blommor och bjuda på lunch då.

Svar på tråden När jag slutar jobbet...