• MammaRamqvist

fick tag i pergotime äntligen...

Fick utskrivet pergotime för en vecka sen efter att hycosyn såg jättebra ut! Men de var inte lätt att få tag i de där jädra tabletterna!!!! Efter mycket kämpande så fick jag äntligen tag i tre förpackningar idag...är så förväntansfull.. Undrar nu om de finns någon därute som har använt pergo? Hur lång tid tog de innan ni fick plus? Många behandöingar? Jag är friskförklarad och hade fri passage i äggledare etc och min mans spermaprov var toppenbra! Hoppas vi kan få ett syskon snart. Längtar så oerhört!

• Svar på tråden fick tag i pergotime äntligen...
  • Hjärtefröjd

Jag fick plus på första och andra behandlingen (med pergo och inseminationer), men tyvärr tidiga MF båda gångerna. Nu gör vi ett fjärde försök. Om inte det lyckas hår vi över till IVF.

• MammaRamqvist

usch beklagar :( Jag hoppas så mycket på att det ska ta sig på första försöket med pergo. Jag har aldrig haft problem med att bli gravid förut men efter ett utomkvedshavandeskap i februari 09 och en äggledare mindre så har det strulat till sig :( Enligt läkarna ska vi kunna bli gravida på egen hand för det är inget som sätter käppar i hjulet så jag hoppas att pergo kan hjälpa till på traven! Annars blir det IVF här med... Men hoppas på att slippa för de är ju så dyrt!

• maddosi

Jag ska börja på min tredje kur pergo. Inget plus än.. Får inte tag på några Pergotime :'(

• maddosi

Tyvärr bor jag i skåne och har ingen möjlighet att ta mig till solna!

Svar på tråden fick tag i pergotime äntligen...