Barn född i v22+ hur har det gått?
Har själv en son som är född i v22+6 (31/1-2011). Nu söker jag andra som har setat eller sitter i samma sits. Hur har det gått för era barn?
Har själv en son som är född i v22+6 (31/1-2011). Nu söker jag andra som har setat eller sitter i samma sits. Hur har det gått för era barn?
puffar
hej
Grattis till din son, tyvärr så har jag inget svar på det då min flicka föddes i v24 men hennes liv inte att rädda..
Hoppas du får svar
Vill bara in o skicka lite styrkekramar till dig och din familj!
Hur mår lill skrutten idag? :)
idag mår han stabilt. Hans lungor börjar komma igång lite men han behöver fortfarande respirator hjälp.
Han väger ca 1700g och är 36cm lång
Lillajag: Beklagar sorgen, var dottern sjuk när hon föddes?
Hej igen...
Jag fick en infektion och tyvärr så gick inte hennes liv att rädda, hon dog när hon kom ut
Hur kommer det sig att ditt lilla hjärta ville komma så tidigt?
Hej, jag skulle rekommendera dig att gå in på delen för Prematurbarn, där finns en tråd där föräldrar till extremprematurer stöttar varandra. Säkert finns många där som kan komma med sina erfarenheter. All pepp och styrka till er, jag blev inlagd för hotande förtidsbörd just 22+6 men mina höll sig kvar till 31+0 så vi hade extrem tur under omständigheterna. Hoppas det går lika bra för er som det gjort för mina, även om din lille kom så mycket tidigare!
Någon som har en son som är född i v22?
Finns det några fler här inne som har barn födda i graviditetsvecka v21-v22?