Hjärtat78 skrev 2014-06-19 04:29:53 följande:
Hej hoppas allt är bra med er och tänk våra 1 åringar ????
Jag kommer ihåg Vindla att du hade väldigt ont under din graviditet pga cysta får jag fråga var smärtan satt. Vi har bokat in syskonförsök till hösten och allt klart inför det, fast i måndags plussade jag efter 4 försök hemma men har en chokladcysta på höger sida som jag fick kontrollerat förra veckan på vul och nu smärta det mkt från och till hela tiden. Är även rädd för ett utomkved som jag haft tidigare men hoppas verkligen att det inte är så...
Kram
Vår prins 130521
Grattis!!! Fasen vad häftigt att ni lyckats på egen hand!
Vi törs inte prova på egen hand pga mina smärtor och vi skjuter även upp IVF ett år pga samma orsak... Jag får ingen ordning på det. Smärtorna är kroniska och just nu väntar jag på att få komma till Uppsalas smärtklinik och till Endometrioscentrum för mer hjälp. Har gått igenom ett helvete.
Men nu till din fråga: Jag hade fruktansvärt ont under min graviditet! Det satt i hela buken, mest i livmodern samt urinblåsan. Det flyttade sig till att göra mer ont på vänster sida där det senare hittades en stor cysta (vecka 22 tror jag) som läkte blod ut i bukhinnan. Jag hoppas din cysta inte växer och att du slipper få ont!!! Uppdatera gärna när ni gjort VUL!
Kram på er!