• Empan81

Bra pris för ALL Inclusive resa???

Har bokat resa till SIDE Turkiet den 8 Oktober för mig och min familj. 2 Vuxna och 2 barn (varav Lillan är 1 år)

2 veckor All Inclusive (mat, dryck, barnklubb, aktiviteter etc) på 4-stjärnigt hotell med privat (för hotellets gäster)delad strand, boende i familjerum (2delat rum på ca 35 kvadrat) inkl. mat på flyg och transfer

TOTALT: 24200:-

Tycker ni detta är ett bra pris+? Lite nyfiken på o se om ni tycker det är dyrt och om ni i så fall har något annat att jämföra med. =)=)

• Svar på tråden Bra pris för ALL Inclusive resa???
  • Majabus

Det låter som ett jättebra pris! Jag jämför med en vecka på Cypern 16000 eller en vecka på Mallis 21000 för en vuxen och ett barn. Vad heter hotellet?  Ha en underbar resa! 

• humma

Bra tycker jag!
    Vi åker till Grand Canaria, nu i april, och betalar drygt 38.000 för en vecka. 

• Empan81

Majabus// otium eko club. Vi åker med nazar. :) humma// ja 38 för en vecka var lite skillnad mot 24 för två veckor.

• fostermamma

Jätte bra pris
    Ha det toppen ! :)

• Elli47

Låter som ett bra pris. Åker man före och efter högsäsong får man riktigt bra priser! Åker själv till Pascha bay i Turkiet med två barn 8 juni, vi stannar en vecka. Vår resa kostar 17000 från Luleå och då ingår all inclusive, premiumlägenhet med internet, dvd-spelare, fyllt kylskåp.

• mia maria

Jag tycker också att det låter som ett bra pris, även om jag sällan (en gång!) åker all inclusive själv. Dessutom för två veckor - ja det låter som ett kanonpris!

Trevlig resa!

• 0308

Vi åker oxå två veckor till Side i mitten på augusti .Två vuxna och två barn all inclusive . Pris 26300.Vi åker med Nazar de har de bästa priser tycker vi.

• Emelie80

Låter som ett bra pris!

Vi åker 2 vuxna o ett spädbarn 2 veckor till Rhodos i oktober. Precis innan lågsäsongen.
    En vecka med endast frukost i Rhodos stad + 1 vecka på all inclusive (minns ej vad det hette, men stort 5 stjärnigt resort) för totalt 16000kr.

• DramaQueen

Vi hade sådan otur hade bokat in en all inc till Kreta 19maj, 2 vuxna och 2 barn (betalande) för 15000kr då även med transfer och avbeställningskydd... men mannen fick inte ledigt de datumen =( Å de priset funkade bara då så fick boka om och då tog vi lägenhets hotell istället, hittade en resa för 9000 i allafall, men det lär ju gå åt mer en 6000 i fickpengar för en vecka =/

• loppis7

Det låter väl bra , vi har bokat resa till Rhodos i slutet av maj o betalar 32.000 för 2vuxna o 4 barn åldern 3,4,12,13 allinclusive o 2 lägenheter men det är för en vecka.

• Majsan70

Bra pris ja, men det är ju efter säsong oxå. Min man o vår gemensamma dotter var ivög i oktober förra året. Kemer var de i då. Det regnade en del o var inte jättevarmt. De hade en bra vecka, men de åker inte så sent igen. Men ett bra pris hade de med på sitt alliclusive hotell.

• 0308

Vi ska bo på Chinar Garden ett lite mindre hotell-ska bli så härligt

• fisi

Hej!

Jag är en av dem intresserade personer som är ute efter all inclusive resor att hitta en billig resa så möjligt till Marocko vid oktober månaden, för mig, min fru och för minna barn tack!

Svar på tråden Bra pris för ALL Inclusive resa???