• Svar på tråden Hjälp! Ngn som har denna som vet vilka mått det är?
  • ninina

    Köp inte för små bygg egen billigt och man kan göra en stor där kaninen trivs :)

  • MammaTillV
    ninina skrev 2011-03-31 17:16:18 följande:
    Köp inte för små bygg egen billigt och man kan göra en stor där kaninen trivs :)
    Jag tänkte det först, eller ja, sambon skulle göra själva byggandet men jaa jag vet inte vill ju ha han hemma så mkt som möjligt och om han då ska både jobba och sen hålla på och bygga så blir det inte nog med tid känns det som lite... får se hur jag gör, har ju mejlat dom nu så beror hur stor/liten den e om det blir den, annars bygger vi nog ngn liknande fast bara större eller bygger ut den, vi måste haen rätt avlång bur pga var vi ska ha den stå... fast jag vill egentligen ha en som kommer högre upp men jag vill ändå att kaninen ska kunna ha gräs under fötterna... vi får se hur det blir.... haha, blir nog några modifieringar iaf... hon kan ju inte ha den ännu, inte här iaf, för mkt snö... hinner nog få många ideer innan det blir dags att ha henne ute, har redan gjort en miljard ritningar/idéer men inget blir liksom bra nog, eller vad man ska säga... Man kan ju inte få allt eller både och och måste välja bland olika saker, det e det som e svårt, och så som sagt tiden... eventuellt bygger vi själva ändå eller så bygger vi bara till på den där...

    Ursäkta att det blev så rörigt inlägg....
  • ninina

    Ja jag ska bygga utegård till min också :) så det blir som ett naturligt hem för honom

Svar på tråden Hjälp! Ngn som har denna som vet vilka mått det är?