• mammamin

söker seriösa vänner ..

Jag som är adoptera till Sverige har så svårt att träffa vänner.men hör av dig jag bits inte söker vänner över hela Sverige. skriv till sandraask38@gmail.com 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 11:11
    söker tjej kompisar i min ålder lr från 25.

• Svar på tråden söker seriösa vänner ..
  • mammamin

Är det nån som söker en vän har svårt att träffa nya vänner hör av dig kram

• Carro27

Hej! Carro heter jag ! Hoppas helgen varit skön! Satt o tittade runt lite och hittade dig! Såg att du bor i skövde precis som jag =) Grattis till den nya familjemedlemmen i magen =) Själv börjar jag också bli sugen på mer smått =) Vad gör du annars?

• Simba2
    Pratar gärna med någon av er, ni får gärna lägga till mig! [email protected] Hej! Här hittar ni en glad tvåbarnsmamma på 40 år. Som vill träffa nya vänner online. Är gift så jag söker endast seriiösa vänner här. Gillar att träna promenader, familjen, djur m.m. Hör av er om det låter intressant. /En som saknar nya vänner.    Har gjort min GBP - 1011?? Har gott ner 40 kg.  Jag är alltid öppen för att träffa nya männikskor. Men jag bor i Småland. (har dessutom gift man med två barn som är födda 00 och 02. Jag är 40 år. men det är ju inget hinder) OBS! Vi bor utanför Ljungby!
  • Mia70Mia

Jag är en kvinna, mamma, fru på 43 snart 44 år. Sysselsättning genom Ljungby kommuns psykatrin. Jag är intresserad av promenera, träna, vara med hundarna, shoppa, mode, resa, fika på stan, bio, djur, inredning, djur och natur m.m Jag söker efter vänner som är seriösa, ärliga, snälla. Jag är en snäll, omtänksam, glad ,öppen, positiv person som längtar efter vänner att hitta på saker i hop med t.ex fika på stan gå ut och ta ett glas och vin ihop med eller nåt annat trevligt skällskap. Hör gärna av er till mig.Jag är en 43 årig mamma, fru. vi bor på landet med våra 6 hundar och två katter. Det är livet för mig i alla fall. Vi gillar djur och natur m.m Vi bor ca 5 - 6 mil från Växjö. Utanför Ljungby  ligger det. Vi håller på med draghundar och vi träna och tävla med dom. Både sommar och vintern. Jag är sjupensionär. Så jag är för det mesta hemma. Jag är en mycker social och utåtrikata person som vill har social kontakt hela tiden. Jag tycker mycker om att hittar på olika saker. Vad som helst. Jag är mjuk, snäll, trevlig, försikt m.m På återsende! Har det så gott!

/Mia

Svar på tråden söker seriösa vänner ..