Citalopram och stånd?
Hej Hej!
Jag käkar sedan en tid tillbaka citalopram för diverse psykiska problem. Har tidigare i mitt liv fått dras med panikångest och käkade de här tabletterna men dess biverkningar påverkade mig aldrig eftersom jag inte hade ett aktivt sexliv. Vart dock frisk från panikångesten och slutade käka dessa piller.
Sedan mitt ex gjorde slut och jag blev av med jobbet på typ samma dag så hamnade jag i lite av en depression i vintras. Detta slutade med att min läkare sa att jag borde ge tabletterna en chans till. Vilket jag har gjort och jag mår egentligen super! Fast...
De här tabletterna minskar inte bara min sexlust utan ståndet försvinner efter bara några minuter i sängen. Dessutom har jag skitsvårt att nå orgasm/utlösning när jag har sex fast det tar mig ungefär lika lång tid när jag onanerar.
Jag träffar nu en underbar flicka som jag inte vill annat än att ge allt det jag kan i sängen. Men penisen slaknar ju efter en eller ett par minuter. Visst, jag blir hård av smekningar och/eller oralsex men ska jag in å göra nytta så dör den bara. Detta är inte bara pinsamt för en kille i 25års åldern utan också jävligt problematiskt. Det går ju bara att skylla på nervositet så många gånger innan det måste funka.
Vafan gör man?