• r78ks

Barnlösa i Nyköping med omnejd

Hej

Jag är nytillbaka flyttad till Nyköping och jag och min man har fått diagnosen oförklarlig barnlöshet. Vi har varit på en utredning i eskilstuna och allt var bra men det blir inget barn. Det skulle vara skönt att kunna få prata med andra i samma situation inom samma bostadsområde. Kanske vi kan uppmuntra varandra, ge varandra tips osv. Allt som sägs här och info som ges på denna sida är helt mellan oss, det hoppas jag att ni förstår.

Hör av er så hörs vi

• Svar på tråden Barnlösa i Nyköping med omnejd
  • Janice

Hej
    Jag och min sambo bor i Nyköping och fyller 26. Vi har förökt att få smått i två år utan ngt som helst resultat. Håller på med utredning som ej än har visar ngt. Ska på Ekovist i januari.
    Vänligen Janice

• Fia lotta lus

Hej1 Jag o min sambo bor i Gnesta, han har barn sedan tidigare men jag har pco, så vi vet ju iallafall vad som är fel... Går hos Anders Forsselius i Nyköping, ska dit på en sista koll innan han remitterar oss vidare för ivf... Kram!

• r78ks

hej på er, vad kul med ngr svar.

jag har inte haft internet på ett tag men nu är jag tillbaka, hoppas vi kan ha en dialog

• Anki81

Jag har oxå en förklaring på vårt "problem" - Läs min pres.. Men vill ändå komma i kontakt med kvinnor speciellt här i Nyköping som ska göra eller har gjort IVF.. Vi ska på vårat första möte i höst!

Skulle bli superduperglad för ett mess i min gästbok eller här!

Anki @-}---

• r78ks

hej på er

hur går det för er?

jag och min man ska göra en spolning i april, det är jobbigt att det ska ta sådan lång tid......

som sagt, hur går det för er andra?

• r78ks

om det inte blir ngt denna månad är det dags för en IVF för oss nu... vi har allt klart och alla recept finns hemma hos mig. så spännande och skrämmande.....

kan säga att vi inte sökt hjälp i landstinget då vi ej orkar vänta längre

Svar på tråden Barnlösa i Nyköping med omnejd