Anonym (Svärdotter) skrev 2012-03-22 08:15:03 följande:
Usch, det är jobbigt att bara tänka på det, fortfarande. Fruktansvärt pinsamt.
Men för 5 - 6 år sen så spenderade vi en tid hos mina svärföräldrar. Som jag inte har speciellt bra kontakt med, inte min man med heller för den delen. Även om han av naturliga skäl har lite bättre kontakt än mig.
Svärmor är "gammeldags" kan man väl förenklat uttrycka det.
Vi hade inte varit ihop så jättelänge då, vi var fortfarande i kaninfasen så att säga, men inte riktigt fått något bra tillfälle, men vi hade små eggat varandra lite så där som man gör.
I alla fall, så fanns det ett litet badrum på övervåningen där jag duschade. När jag var klar med duschen och står och torkar mig så känner jag mig lite småkåt och bestämmer mig för en snabb orgasm (eftersom jag räknade med att det inte skulle bli någon sex så länge vi var i det huset).
Så jag på stående fot (haha), smeker mig själv, och efter 3 - 4 minuter kommer jag. Samtidigt som det rasslar till i dörren som bara är en meter eller så till vänster om mig. Där står svärmor och ser mig med handen mellan benen och ryckades av en orgasm.
Hon var högröd i ansiktet och vände på klacken och gick.
Gud, det var det värsta jag varit med om. Jag vet inte hur länge jag satt där inne innan jag vågade mig ut och grät till min man att jag ville åka hem.
Vet inte om det var en bidragade orsak till mitt frostiga förhållande med svärmor, men vi sa knappt ett ord till varandra under tiden vi var kvar där.
Jag skäms faktiskt nu när jag skriver det här tillochmed, haha.
Aj, haha.. Ja jag förstår att det var pinsamt. Kul att du delade med dig iaf. :)