Mrs Lady skrev 2011-05-18 18:25:23 följande:
Åhh beklagar ditt MA

men en stor glädje att ni har tre fina barn
Jag mådde också dåligt de första fyra första månaderna: kräktes, var yr, trött, öm överallt, svullen, hade krypningar i benen och en onådig halsbränna Men det var det värt
Men efter vecka 16 hände det fantastiska, jag mådde strååålande - hade kunnat vara gravid hur länge som helst

Kände mig pigg, kanonglad och kunde träna nästan som vanligt (var cyklist) ! Dagen jag födde
(v 40+2) hade jag varit ute och cyklat 1.5 mil lite lugnt och sedan på eftermiddagen blev det långpromenad på över milen med goa maken (med många kissestopp såklart). Sedan mot kvällen gick proppen och efter några timmar var bebban ute
Första förlossningen tog 7 timmar (gjorde 5 hemma), andra gick på 3 timmar. Andra barnet: föddes 4 minuter efter att vi anlände till BB, vår flicka höll på att komma i bilen - jag riktigt kände hur bäckenet töjde sig. Så nu är mannen lite nervös för att vi inte ska hinna till BB nästa gång

Men jag ska förbereda med filter mm och läsa på lite om vi skulle behöva förlösa själva (i krisfall). Men vill helst föda på BB
Var sommargravid med båda barnet och tyckte om det, var lättare att hitta kläder tyckte jag som tunikor mm Denna gången blir det förhoppningsvis ett barn som föds början på året, vi har egen firma också där sommaren är högsäsong - så jag vill gärna få vinterbarn så jag och maken kan ägna familjen massa extratid. Vi tycker att det är mycket viktigt
Gillar att du är synsk

hehe hoppas på det

men tror du har fel

Stor kramis

Neeej då jag har inte fel jag
lovar det du fick var nidis hihi så test borde sitta fint i denna tråd
Oh shit haha ja då får mannen din ''öva på'' så att det inte blir bebis på golvet haha det kan alltså gå fort
Jag skulle inte välja föda inne i en bil mitt i vintern haha men vore ju coolt
Jag är ju inte gravid jag är 100 på det faktist men jag pratade med sambon idag om att jag är rädd om jag vore gravid likom.
Men nu får vi se vad som händer.
Abort vill jag ju inte göra och det vet han.
Men när jag sa till honom att jag inte vill vara gravid nu sa han till mig ''varför'' jag vara

vah vad är det du säger tänkte jag men sa istället att jag vill inte ha en till just nu för jag kommer inte klara detta det kommer vara tufft.
Men om jag e så blir jag glad men om jag inte e så blir jag glad också men också besviken men lättad.
Jag har ju en född juni för mig tog det 24 timmar var öppen redan 4 cm och vattnet hade gått dagen innan.
Värkarna var pang bom och det sattes igång kl 09.00 jag ringde in kl 09.30 och kl 10.00 åkte vi in

allt var med komplikationer hon var ju större och jag svimmade och tog för mkt lustgass som gjorde att jag svimmade till under förlossningen och hennes hjärta gick ner och läkaren kommer in och säger att om hon inte ju kommer ut med sugklockan blir det akut snitt men hon lyckades komma ut med en axel urled.
Andra så var det bara snitt som gällde han var beräknad väga 4885g så 2 dagar efter Tul i v 41 så blev det planeradsnitt och v 41+2 var han ute
Men allt var med komplikationer efter han var ute han mådde bra men mitt liv stod i spel

ingen visste om jag skulle överleva.
När tredje kom så var han oxå stor jag blev besviken som fan jag var så trött på detta och så jävla rädd jag ville föda vaginal men huvudet sa nej jag vågade inte för dottern förlossning och snitt var ju ännu värre men nu hoppades jag det skulle bli bättre

och ja allt var en dröm.
Och hans navelsträng var ca 20 ca så den var kort som kunde läda till komplikationer + akutsnitt.
Så det blir snitt förmodligen då tyvärr.
ÅÅh gud gumman imorgon i morgon jag DÖR jag kommer att DL för jag är SKENIIIIIIIIS !!!!