ultraljudsbild vecka 28?
jag går in i vecka 28 imorgon (27+0) och jag ska på tillväxt ultraljud pga stort sf mått, och undrar lite hur ultraljudet "ser ut" någon som har en bild som vill dela med sig? :) och vad vägde era små ni som vet?
jag går in i vecka 28 imorgon (27+0) och jag ska på tillväxt ultraljud pga stort sf mått, och undrar lite hur ultraljudet "ser ut" någon som har en bild som vill dela med sig? :) och vad vägde era små ni som vet?
Jag har gjort ett i v. 32 och jag fick jättefina ansiktsbilder med mig hem. Barnmorskan berättade att han hade jättemycket hår och vi kan själv se att han har putläppar och runda kinder
Lycka till!
Jag har 4d bilder från när jag var i vecka 29 tror jag att jag var och de är hur fina som helst. Man ser såg tydligt :)
Gjorde vanligt samtidigt för man fick allt på den här kliniken. Men de vanliga ultraljuds bilderna var fina dem med och man kunde se honom och så. Men tycker 4D var roligare att titta på :)
Ja, det känns som att jag skulle vilja göra ett, men hon sa inget om nåt sånt nu när jag var där. Kanske ska ha lite is i magen och vänta till nästa gång jag ska dit (om 4 veckor) och se om kurvan kanske har planat ut lite ;) Hon verkade inte reagera så mycket på det utan mer konstaterade att det var stort. Men klart man funderar ju lite.......
Jag är inte hemma hos mig men kan se vad jag har i mobilen. Jag vet bara att om man vill ha bra bilder ska man dricka mkt vatten/klara drycker minst 1 dygn innan för att få klara bilder. Sen beror de på hur barnet är placerat.
Tack för svar och lycka till på ultraljudet :)
Gör de för de är vattnet som Gör att man ser bra och får bilder. Sen får du ser hur villig den lille är på att visa sig :)
De får man inte för därför de har en diff på 2veckor +/- . :( dem hade fel på mig med.