• Svar på tråden Vad ser hon ut att heta?
  • linolin

En Tilde ingen Svea då är man rödhårig på dom Svea jag träffat och envis

• BeautifulPink

Han kanske inte bestämmer sig bara för att vara motsträvig. Jag tycker att du ska ta det namn som du tycker bäst om nu och sen använder du det någon vecka för att känna efter hur det funkar på dottern. Sen kanske du tar ett nytt namn och gör samma sak. Sen tycker jag att du ska säga till honom att om du inte kan bestämma dig eller kompromissa så bestämmer jag ett namn.

Såhär kan ni ju inte hålla på.

~*Neo 090516*~
  • N3D
    BeautifulPink skrev 2011-05-07 07:51:48 följande:
    Han kanske inte bestämmer sig bara för att vara motsträvig. Jag tycker att du ska ta det namn som du tycker bäst om nu och sen använder du det någon vecka för att känna efter hur det funkar på dottern. Sen kanske du tar ett nytt namn och gör samma sak. Sen tycker jag att du ska säga till honom att om du inte kan bestämma dig eller kompromissa så bestämmer jag ett namn.

Såhär kan ni ju inte hålla på.
    Jag har testat att köra ett namn per dag, men har inte kunnat kalla henne för något namn mer än typ 3 gånger utan att det känts fel, därav har det tagit otroligt lång tid att bestämma sig för namn. 
    Han har ju sin bestämda åsikt och det står han fast vid.
    Isabelle eller Melissa tycker han som tilltalsnamn, mellannamn struntar han i.

Émilie tror jag är det enda namn som han kan gå med på, tror jag. Men då måste det vara med franskt uttal (Emii-li).
    Vad tror ni om det? Tror ni det kommer bli problem? Han tror det och säger att han inte kommer orka rätta alla hela tiden.
    Sonen heter ju Roméo och det blir ju någon rättning eller så första gången.

Blir det konstigt med två "apostrof-barn" ? som att man försöker göra sig förmer eller så?
  • Odetta

Emilia, Alice eller Saga tycker jag hon ser ut som Jätte söt tös!!! GRATTIS

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Trollet 97

Så söt liten tjej! Jag tycker hon ser ut som en Ava, Aurora eller Andrea

• frejalina

Ser ni inte att hon är en Laleh? Lilla söta livet. =)

• chrissandra

Har bara läst TS så jag vet inte vilka förslag som lagts men direkt jag såg henne så såg jag en Amira.

• chrissandra
    chrissandra skrev 2011-06-17 00:13:26 följande:
    Har bara läst TS så jag vet inte vilka förslag som lagts men direkt jag såg henne så såg jag en Amira.
    Sen såg jag att tråden var gammal och att flickan måste ha fått sitt namn redan...undrar vilket det blev?
Svar på tråden Vad ser hon ut att heta?