• MarTom

lång tjej i högklackat?

Jag är 183 cm lång och älskar högklackade skor! Brukar ha 10-12 cm klack och fan vad folk kommenterar det! Oftast får jag frågan varför jag vill ha höga klackar när jag är så lång redan. Men varför ska jag behöva ha lågskor för det? Vad tycker ni? Är det fult och korkat?

• Svar på tråden lång tjej i högklackat?
  • MarTom

Vad roligt att ni tycker det är fint! Har ju höga klackar även om folk skulle tycka det var asfult, kul att veta lite vad ni tycker ändå!

• Marianne84

Även fast du är lång så får du ha på dig hur höga skor du vill. Jag stör mig inte på de och de är inte fult. De är bara lite ovant men de finns ju en del modeller som är över 180cm och de går ju i höga klackar :) man ska klä sig i de man själv trivs i.

• Cia o krabaten

Du får göra hur du vill! Låt ingen annan bestämma över dig.

Jag är 183,5cm och skulle aldrig ha på mig klackar, men det är jag Cool 

• Samma gamla Burberry

Klackar är alltid skitsnyggt! Och är man själv lång blir det bara ännu snyggare!

• Björnmossa

Det är ju det snabbaste sättet att visa vem som bestämmer.

Jag är medellång men blir iaf längre än sambon med klackar, alltid något.

• cherrycupecake83

tycker det är jättesnyggt,låt de snacka... jag är själv 1,79 och tycker ifs att det är lite jobbigt för de flesta av mina kompisar är ju mellan 1,65-1,70 så blir jag ju höghus när jag har på mig skor med klack...

• Annanym

Jag har lågskor men det beror på att jag vrickar fötterna lätt, inte av princip.

• shopahollic

Är 179 och tycker att det är galet snyggt med klackar, kan dock inte gå i superhöga skor haha men "vanliga" klackar trippar jag runt i dagarna i ända. Lagom korkade kommentarer som "vad lång du är" var nog ett par år sedan jag fick iallfall, de som brukar kommentera det är ofta dem som är korta - under medel alltså. 
    Som att man inte visste om att man var lång haha ;)

majbebis08.blogg.se Mercedes 080521 & Leon 100131
  • Kinya

Jag tycker att det är häftigt med långa tjejer som vågar ha höga klackar! Jag tycker att de ser ut att ha bra självförtroende!

• Annanym

Från det ena till det andra, var hittar ni era skor (gissar att några här har större än 41) ?

• Perly
    Annanym skrev 2011-04-13 18:14:47 följande:
    Från det ena till det andra, var hittar ni era skor (gissar att några här har större än 41) ?
    Jag har 7½-8 (ca stl 42) och köper mest skor på halens där dom ofta har stooora storlekar Glad
    daPerley is thá bést, and u ynow it ;)
Svar på tråden lång tjej i högklackat?