amputerad sexlust
Hej,
Jag vet att sexet blir lidande efter forlossningen. Jag làser det overallt, men jag tycker àndà min situation ar lite speciellare, och mer tragisk an andras.
Jag har alltid alskat sex. Min man och jag var tillsammans i 4 ar innan vàr dotter foddes. Vi hade sex varje dag i 4 àr skulle man kunna sàga. Ofta i andra forhàllande brukar de forsta mànaderna vara sà intensiva, sen avtar det efterhand ,men sà var det inte fòr oss. Vi fullkomligen àlskade att ligga med varandra. Det var intensivt och nàst inpà andligt.
Nar jag blev gravid borjade vara seanser altmer avta eftresom min man inte gick i gàng pà magar men det stòrde mig inte nàmnvàrt . Jag antog att vi snabbt skulle komma igen efter att vàr flicka fotts.
Jag fòrlòstes inte i Sverige eftrsom jag inte bor dàr, och har dar jag befinner mig ska forlossningar gà snabbt.
Darfor blev Jag blev klippt snett neràt nàstan 2cm, varpà hon trycktes ut av hànder pà min mage.
Det vàrsta och absolut jobbigaste med hela fòrlossningen , och graviditeten kan jag dock summera i dessa 2 uppklippta centimetrar.
Jag kunde inte sitta pà 3 veckor. Jag kunde knappt gà utan enorm smàrta och bultande i det sablans àrret pà 1 vecka. Avslaget som kom efterà sved jàmt mot àrret och jag kànde mig vidrigt ofràsh. Jag tog super starka vàrktabletter i veckor.
Att ha sex var inte att tànka pà. Vi provade inte ens pà 6 mànader, de fòrsta gàngerna sàg jag stjàrnor-ja, av smàrta dà fòrstàss. Nàstafòljande 6 mànader vàgade vi prova 3 gànger och det gjorde mindre men mycket ont forfarande. Jag làt undersòka mig i Sverige nàr dottern var nàstan ett àr barnmorskan sa att de klippt mej snett ner àt hòger (Min hògra ) och att i Sverige brukar man klippa pa kvinnans vànstra sida. Men àrret sàg fint ut.
Nu ar hon 15 mander, och vi har 2011 haft sex 3 gànger-sa sammanlagt sen hon fòddes pà 15 mànader har vi gjort det 7 gànger.
Det var vad vi fòrr i tiden gjorde pà en helg. .Jag har ingen ”hang up” pa antalet samlag, det àr inte det men jag tycker det àr sà otroligt sorgligt att det ska vara sà hàr.
Jag vill fà tillbaka den biten av mig sjàlv igen. Vi har precis som andra smàbarns fòràldrar ont om tid, mycket trotthet osv sà det àr klart att man inte kan spendera hela helger i sàngen. Men jag fattar inte hur en sàdan stor del av mig och min personlighet kunde amputeras. Min sexlust har skalats av mig, min lust att àlska med min man àr obefintlig. Jag àr aldrig kàt helt enkelt. Jag onanera fortfarande fòr jag har behov av att komma. (ensam fram fòr en erotisk film)
Men jag kan inte làngre kànna mig ”porrig”-jag skulle tex aldrig kunna be min man att onanera mig som jag fòrr i vàrlden gjorde super ofta.
Min mamma person vill inte det.
Min man vill mindre han ocksa, han sàger att ju mindre sex man har dessto mindre behover man det.
Summan àr alltsà; Jag kànner mig som en omskuren. En vars sexlust àr onòdig och obefintlig. Lite som en gourmet vars smaklòkar har blivit bort opererade.
Du som vet; kommer jag en dag vakna och vara mig sjalv igen? Varfor tar det sadan tid fòr just mig? Kommer Jag bli àterstàlld?