Ok behöver hjälp med att räkna ut ägglossningen efter behandling
Jag går på behandling med puregon och har sprutat i tolv dagar. Jag gjorde vul efter 6 dagars sprutor och hade då fem ägg ca 10-12mm. Då jag inte ska göra ivf utan sexa hemma själv fick jag då fortsätta med sprutorna och en annan sort spruta oragan någonting som ska hindra att äggen släpper och ett nytt vul på måndag då jag sprutat i 9 dagar. På vul på måndagen var där bara tre blåsor kvar mellan 14-15mm fortsätta spruta och ett nytt vul på torsdag fortsatte även med organultan som förhindrar ägglossning. I allafall på vul på torsdagen var alla tre blåsorna 16mm vilket innebär att de bara vuxit 1mm på tre dagar, så hon sa åt mig att spruta tors, fre och sedan ovitrellen och inte ta organultan mer. Ok sen på fredagen fick jag jätte ont (som jag brukar vid äl) men ägglossningstest var negativt och jag fortsatte spruta puregon. Fred och lör och tog äl sprutan på sönd morgon vilket var den första dagen jag fick en liten stegring på ältesten. Så vad tror ni har jag missat ägglossningen på fredagen? för vi hade sex på onsdagen och sedan lör morgon. fasen nu e jag super nervös :(