• Daniii01

Med eller utan modell på webshop, vad föredrar du!?

Jag undrar bara spontant. Vad föredrar ni angående att köpa kläder på internet?
    Föredrar ni kläderna på en modell eller bara fritt hängandes på en skyltdocka?

Vilka av dessa alternativ lockar er till att öppna plånboken , och varför?

Vad blir ni irriterade på ( bakgrunder, modeller, färger, missvisande ljus m.m. )?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Med eller utan modell på webshop, vad föredrar du!?
  • Fru Kwasthilda

Taffliga foton med dålig ljussättning är irriterande men det behöver inte vara studiofoto för det. Hellre skyltdocka än en ful modell

• Fru Kwasthilda

Jag antar att du har eller ska starta webshop? Det som får mig att INTE vilja handla är om inte adress och telefonnummer finns, eller organisationsmummer! Extremt oseriöst, jag förstår faktiskt inte hur det kan vara lagligt.

• Boothwalker

Med modell. Men bilderna ska vara snyggt tagna. =)

♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
  • Alle
    Fru Kwasthilda skrev 2011-04-21 06:27:57 följande:
    Taffliga foton med dålig ljussättning är irriterande men det behöver inte vara studiofoto för det. Hellre skyltdocka än en ful modell
    Word!
    Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • WilderWein

Jag vill kunna se plagget på en modell OCH bara för sig självt så att säga, ni vet sådär som det brukar vara på de flesta postordersidor. På modell för att man kan missförstå hur plagget är tänkt att sitta annars och utan (och alltså inte på nån skyltdocka heller) för att jag vill se hur plagget ser ut egentligen. Alla detaljer och så syns inte lika tydligt på en modell och så kanske man inte är byggd som en modell heller och vill bilda sig en egen uppfattning om passformen. Har många gånger blivit intresserad av bilder på plagg som först sitter på en modell och ser snygga ut men ser ut som skit när man bara ser plagget och tvärtom.

• Miss Cee

Kan inte rösta. Jag vill ha både och!

Först en bild där en modell har plagget på sig (då får man en uppfattning om hur plagget är tänkt att sitta, om det ska sitta tight eller löst osv) men sen vill jag också ha en knapp där man kan få se enbart plagget. PÅ modellbilden är det ibland svårt att se allt pga andra plagg som är i vägen, någon stor väska som skymmer osv.

Svar på tråden Med eller utan modell på webshop, vad föredrar du!?