Catherine 298 skrev 2012-10-30 10:00:59 följande:
Hej, Jag säljer id Bare Minerals på Tradera och jag är baserad i Storbritannien, kanske Mammabella har köpt från mig på Tradera. Alla mina produkter är äkta och jag säljer dem till pris som de är här i Storbritannien. Nyligen falska id Bare Minerals har dykt upp på Tradera och ja priserna är mycket billig men du kan säga om du har blivit lurad. klicket och låssystem är annorlunda, är det papper etikett som medföljer produkten inte maskinen vikta till perfektion. Jag har rapporterat dem till Tradera, men jag fruktar ingenting kommer att ske. Jag har börjat lägga till min auktion listor information om hur platsen en falsk produkt. Det finns goda äkta säljare av id Bare Minerals på Tradera så bara köpa med omsorg.
Dina produkter är inte mer äkta än någon annans fastän du tar mer betalt än dom flesta på tradera. Roligt att du nämner just klicket och låssystemet. Jag handlade just en burk av dig, eftersom du hade övertygat mig om att du hade äkta vara. Det som skiljer den burken du sålde mig från äkta är just att det inte klickar till när man låser burken genom att vrida innerlocket. Dessutom är det svarta ytterlocket inte matt på det vis som originalburkarnas utan ser mer billiga ut. Jag kommer aldrig handla av dig igen på Tradera, Bramble Brats Bare escentuals eller MineralMakeupMagic, som du kallar dig på Tradera.