• Mrs Hetfield

När får barn levefläckar?

Ja alltså, när får barn leverfläckar? Min dotter är tre och en halv månad och har inga.

• Svar på tråden När får barn levefläckar?
  • Gryntroll

bra fråga!

Min dotter är 18 ån och jag tror att hon håller på att få en på skuldran.... eller iofs det kan ju vara något annat, men det ser liksom ut som en ganska ljus mini leverfläck. Första gången jag la märke till den var nog ca 4 mån sedan.

• Hoppfull84

jag hade flera redan innan jag var 6 månader, visserligen ljusare än vad de blev till slut men de syntes tydligt.

• Linda1976

Alice fick sin första på ena skinkan när hon var nåt år... Nu har hon ett par till utspritt över kroppen, hon fyller 6 om ett par veckor.

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • April Mamma

Min äldsta son föddes med en leverfläck på ryggen, på samma ställe som sin far har. Lite lustigt =)

• Thursday

Sonen på 2 har precis börjat få ett par små prickar- Jag läste lite om det på nätet och det verakr vara normalt att de börjar synas i 2-3-års-åldern.

• Smulansmamma

Min dotter fick sin första leverfläck "prick" när hon var 4 månader. Medan svägerskans son på 10 månader inte har någon alls. Verkar vara väldigt olika det där. Svårt och säga när, skulle jag tro :)

• kixan

Min yngstas första började synas när hon var runt 2 månader. Minns inte med de andra.

A -03, F -05, V -10
  • kokos

Min minsta föddes med en stor leverfläck på magen. Min första börjar få nu, han är 2 år.

Svar på tråden När får barn levefläckar?