hur får man det att gå ihop, att vara ensam?
Jag och mina barns pappa har haft det dåligt sen vår äldsta son föddes, eller strax innan.
Periodvis har vi haft det bättre och tillfället när jag beslutade för att behålla lillasyster var under en sån period men sen hon föddes har allt varit skit rent ut sagt.
Nu idag kallade han mig massa grejer och vi kom väl fram till att någon av oss ska flytta ut, lite smått för sen efter har han vägrat att ens titta på mig ännu mindre än svara när jag pratar med honom.
Hur ska man överleva som ensam förälder? Visst gör jag redan allt själv, plus att jag tar hand om min sambo och städar upp efter honom och tvättar hans kläder osv men de få timmar i veckan då han tar barnen är ju ändå enda chansen jag har att hinna städa ordning här hemma eller fixa tvätten eller liknande.
Någon som har några bra tips på hur man får livet att gå ihop när man är ensam?
Mina barn är en kille precis fyllda 2år och en dotter som blir 10mån imorn.
Jag vet inte vad jag vill få skrivet.. behöver väl mest bara skriva av mig.
Allt känns helt upp och ner. jag har alltid sagt att när jag väl får barn ska jag leva livet ut med den personen. Känns som ett misslyckande, som om jag berövar mina barn på något oerhört viktigt även om valet inte enbart är mitt, snarare hans. Men jag mår dåligt i vårt förhållande, i att aldrig få några som helt ömhetsbevis eller intresse.
Hur är det för barnen när man separerar?
stackars barn.