Han ser inte sin sexiga fru längre
Han ser mig inte längre.Vi har varit tillsammans i 8 år nu. Vi har ett barn och jag är tidigt gravid med nästa nu.
Eftersom vi inte kan få barn på egen hand har vi gjort IVF men ingen av oss har egentligen tyckt det vart så jobbigt.
Men jag har ju en del hormonella problem som förstör. Jag har mycket hår på kroppen. Försöker raka och hålla mig ren men alltid jag orkar heller. Får liksom raka mig varje dag och huden blir torr och öm så jag kan faktiskit inte raka mig så ofta. Måste ha vilodagar mellan. Och då hinner det växa och svarta hårstån syns. Men alltså detta är ju under allt. Jag är en sexig tjej med fina former. Kanske nått kg för mycket men jag är väldigt sexuell till utseendet. Jag sminkar mig och jag vet att utåt sett är de många som tycker jag e fin. Min mans kompisar har ju typ alla stött på en när man varit ut.
Min man har alltid tyckt jag varit sexig. Vi har haft bra sex när vi väl har. Efter dottern kom så har vi kanske sex 1 ggr var 3 månad. Jag vill ha mer än så men är så trött att hela tiden vara den som tar stegetmoch vara den som gör jobbet när vi väl ha sex. Samma sak jämnt. Suga av sen missionären.. Jippy..
Jag tycker min man är oehört sexig och jag älskar han verkligen men jag kan inte ha det så här längre.
Jag vill känna mig sexig. Han ska vilja ha mig igen som en gång i tiden när vi hade sex överallt i tid å otid. Varför ska man sluta ha sex för man är förälder liksom.. ? Jag är fortfarande en kvinna med behov men jag tror inte man förstår det.
Hur ska jag locka in han i våran karusell igen ???