• Anonym (osynlig)

Han ser inte sin sexiga fru längre

Han ser mig inte längre.

Vi har varit tillsammans i 8 år nu. Vi har ett barn och jag är tidigt gravid med nästa nu.
    Eftersom vi inte kan få barn på egen hand har vi gjort IVF men ingen av oss har egentligen tyckt det vart så jobbigt.
    Men jag har ju en del hormonella problem som förstör. Jag har mycket hår på kroppen. Försöker raka och hålla mig ren men alltid jag orkar heller. Får liksom raka mig varje dag och huden blir torr och öm så jag kan faktiskit inte raka mig så ofta. Måste ha vilodagar mellan. Och då hinner det växa och svarta hårstån syns. Men alltså detta är ju under allt. Jag är en sexig tjej med fina former. Kanske nått kg för mycket men jag är väldigt sexuell till utseendet. Jag sminkar mig och jag vet att utåt sett är de många som tycker jag e fin. Min mans kompisar har ju typ alla stött på en när man varit ut.
    Min man har alltid tyckt jag varit sexig. Vi har haft bra sex när vi väl har. Efter dottern kom så har vi kanske sex 1 ggr var 3 månad. Jag vill ha mer än så men är så trött att hela tiden vara den som tar stegetmoch vara den som gör jobbet när vi väl ha sex. Samma sak jämnt. Suga av sen missionären.. Jippy.. 
    Jag tycker min man är oehört sexig och jag älskar han verkligen men jag kan inte ha det så här längre. 

Jag vill känna mig sexig. Han ska vilja ha mig igen som en gång i tiden när vi hade sex överallt i tid å otid. Varför ska man sluta ha sex för man är förälder liksom.. ? Jag är fortfarande en kvinna med behov men jag tror inte man förstår det. 

Hur ska jag locka in han i våran karusell igen ???

• Svar på tråden Han ser inte sin sexiga fru längre
  • Stormflicka

Jag har tyvärr inget tips eller råd till dig TS men hoppas det löser sig.
    Varför vaxar du dig inte istället för rakar?

• Anonym (osynlig)
    Stormflicka skrev 2011-04-24 00:37:15 följande:
    Jag har tyvärr inget tips eller råd till dig TS men hoppas det löser sig.
    Varför vaxar du dig inte istället för rakar?
    Vågar inte vaxa nu när jag är gravid men tidigare så gick jag till en tjej men hon kunde inte vaxa bort vissa delar på kroppen för det satt för hårt.. Under armar t.ex.
    Å benen missade hon en del ställen så fick ändå raka när jag kom hem.. :/
  • Fru Kwasthilda

Men varför vågar du inte vaxa dig när du är gravid? Du kan göra det själv hemma också, så blir det noga. Anyway, har du talat med din partner om det? Om varför det blir så sällan och vad ni tillsammans kan göra åt det?

• Anonym

Han kanske mer har börjat se dig som en kompis och inte känner samma attraktion som tidigare?

• Stormflicka
    Anonym (osynlig) skrev 2011-04-24 02:24:49 följande:
    Vågar inte vaxa nu när jag är gravid men tidigare så gick jag till en tjej men hon kunde inte vaxa bort vissa delar på kroppen för det satt för hårt.. Under armar t.ex.
    Å benen missade hon en del ställen så fick ändå raka när jag kom hem.. :/
    Jag förstår =/
    Jag är säker på att ditt hårproblem inte är orsaken till din killes svalnande intresse förresten, men det var det enda jag kände att jag kunde bemöta..
    Det låter som att tjejen du vaxade dig hos inte är särskilt duktig. Om du bor i närheten av sthlm rekommenderar jag Brazilian Beauty. Jag är gravid och jag vaxar mig, intimvaxning dock så inte mer än så, men det funkar väldigt bra!
  • Anonym (osynlig)

Jag är väl mest rädd att smärtan ska orsaka någon skada nu när jag är så tidigt gravid bara..
    Bor tyvärr inte i närheten av stockholm å vi har bara 2 vaxställen som man välja bland :/ Så är det att bo i en liten stad.
    Jag tror inte han ser mig som en kompis för han bedyra att han älskar mig och tycker jag är fin. Vi har pratat om det. Jag har även gett han en utväg och sagt att om han verkligen slutat älskat mig kan vi göra en vänskaplig skilsmässa. Jag är inte den som vill göra människor olyckliga men då blir han arg och säger att jag ska sluta prata sådär för han blir sårad när jag säger så...

Jag vet jag kan vara sur ocjså imellan åt. Ibland när jag vaknar direkt kan det komma lite sura kommentarer. Men jag är inte så jämnt.. Igår försökte jag mysa med han. Då råkade han sträcka nacken och hade svårt att kyssas så det vart mer tafatt så jag gav upp...

Herre gud om han kunde fatta vad jag älskar han... 

• dlk

Det hänger förmodligen ihop med att du inte orkar göra dig fin för honom, och om jag gissar så är du inte så tydlig som du tror att du är heller. Förmodligen känner han inte att du "ser" honom heller.

• Thaleya

Jag känner ovilligt igen mig, jag vet faktiskt inte heller vad lösningen är. Jag har inga barn och jag brukar anstränga mig jätte mycket. Min kille tycker vi har sex ofta, så han tycker inte vi har nått problem.

Jag vet inte om jag har högre standard än honom men jag tycker vi har det på  tok för sällan, jag gör nästan allt jobb, och jag ger honom alltid oralsex om han vill och ibland så är vårat sex inte ens så superbra, men skönt är det jämnt.

Jag har börjat försöka få honom att avslöja sina fantasier, vilket är svårt men jag har fått reda på dem nu, Så när jag gått ner tio kilo (väger 69 nu till 170 cm). Då ska jag börja klä mig sexigt igen, och köpa string och sånt jag vet att han gillar. String är så osexigt på feta tjejer, så vill inte förstöra fantasin och ta på mig det nu.

• Anonym

Har du pratat med honom om det här?

• Tom Araya
    Thaleya skrev 2011-04-24 14:41:28 följande:
    Jag har börjat försöka få honom att avslöja sina fantasier, vilket är svårt men jag har fått reda på dem nu, Så när jag gått ner tio kilo (väger 69 nu till 170 cm). Då ska jag börja klä mig sexigt igen, och köpa string och sånt jag vet att han gillar. String är så osexigt på feta tjejer, så vill inte förstöra fantasin och ta på mig det nu.
    Hallå, är hans fantasier en smal kvinna?
    Jag tycker inte 69 kg på 170 cm är särskilt mycket om formerna har hamnat någorlunda rätt.
    Nu går det väl inte att helt rättvist beskriva kroppsformen i kilogram, det är ju så olika hur dom hamnar och hur grundformen med benstomme och allt ser ut men för fet för string är du inte om inte om du inte om inte varensa överskottsgram har hamnat just där.
  • Thaleya
    Tom Araya skrev 2011-04-24 15:11:06 följande:
    Hallå, är hans fantasier en smal kvinna?
    Jag tycker inte 69 kg på 170 cm är särskilt mycket om formerna har hamnat någorlunda rätt.
    Nu går det väl inte att helt rättvist beskriva kroppsformen i kilogram, det är ju så olika hur dom hamnar och hur grundformen med benstomme och allt ser ut men för fet för string är du inte om inte om du inte om inte varensa överskottsgram har hamnat just där.
    nee fantasiena är underkläder i olika former, men han tycker endast smala tjejer är attraktiva.
    han tycker jag är snygg för att han älskar mig.jag har smala ben och lår, hyffsat stor rumpa och stor överkropp.
    jag försökte googla efter nån bild, då nån tjej ser ut som mig har string. och jag kunde faktiskt inte ens hitta någon :p
  • Tom Araya

Jag känner en tjej med väldigt fina former. Vet inte exakt vad hon väger men vill minnas hon nämnt något om 60+ och hon är någonstans mellan 160-165 lång. Hon använder string och jag tror inte någon klagar, jag hade definitivt inte gjort det om jag träffat en sådan tjej och fattade tycke för.
    Men smaken är ju olika. Solig

• Anonym

Prova o inte suga av honom o köra missionären? Ge honom en doggy eller rid? Eller vaxa dig om det är därför ni inte har det längre..

• Anonym (osynlig)
    Anonym skrev 2011-04-24 15:10:16 följande:
    Har du pratat med honom om det här?
    Jadå vi har haft många samtal om det och han säger var gång att han älskar mig och att han tycker jag är fin.. Så det är svårt att förstår varför vi är där vi är...
  • Anonym (osynlig)
    Anonym skrev 2011-04-24 20:13:39 följande:
    Prova o inte suga av honom o köra missionären? Ge honom en doggy eller rid? Eller vaxa dig om det är därför ni inte har det längre..
    Jo men jag försöker göra mig fin så mcyket det går men vill inte vaxa nu när jag är så tidigt gravid.. Å raka mig så ofta det går men huden blir torr och skaver så får ta de lugnt..

Ja jag försöker köra lite andra ställningar men han bruka ge upp efter tag och går till missionären igen...  
  • Anonym
    Anonym (osynlig) skrev 2011-04-24 20:16:14 följande:
    Jadå vi har haft många samtal om det och han säger var gång att han älskar mig och att han tycker jag är fin.. Så det är svårt att förstår varför vi är där vi är...
    Det har kanske inte med dig att göra. Han kanske är trött, stressad o.s.v. pga jobb, plikter och allt möjligt?
Svar på tråden Han ser inte sin sexiga fru längre