• Nancie

Koplicerad och konfliktfylld relation...

Hej, är alldeles ny här på forumet och vet därför inte så mycket om hur det fungerar här.
    Finns det någon möjlighet att ventilera mer "privat" än i en allmän tråd? Eller finns tips om annat bra forum för den typen av problem?
    Då jag inte vet om mamman som jag vill ventilera om kanske befinner sig på detta forum så skulle jag först bara vilja ventilera mer "hemligt".

Ha en skön kväll!
    /Nancie

• Svar på tråden Koplicerad och konfliktfylld relation...
  • Anova

kanske det känsliga rummet, under relationer kanske passar? I det forumet kan man också vara anonym.
    Mer privat? Det kan du självklart göra i privata meddelanden i din inbox.

• Snabeldrake

Känsliga rummet - Relations problem kanske? Där kan du även vara anonym om du skulle vilja, dock kan du inte vara anonym första tiden på Familjeliv. Utan måste varit medlem ett tag först.

• Snabeldrake
    Anova skrev 2011-04-24 20:38:14 följande:

kanske det känsliga rummet, under relationer kanske passar? I det forumet kan man också vara anonym.
    Mer privat? Det kan du självklart göra i privata meddelanden i din inbox.

Meh var kom du ifrån Drömmer Haha snabbis där.
  • Nancie

Oj, vad ni är snabba! Tack för svar...då ska jag försöka leta mig dit :)

• Nancie

...jag tror inte att det räcker med att jag är "anonym". Ganska specifika händelser som skulle kännas igen om hon nu befinner sig här...vilket jag absolut inte vet om hon gör.

• Anova

Jag är snabb som vinden

Här har du forumet som jag och Snabeldrake menar  http://www.familjeliv.se/Forum-4-51/

för att starta en tråd där så gör du som du startade denna, men du väljer forumet "relationsprobelem" (som det tydligen hette)

• Anova
    Nancie skrev 2011-04-24 20:43:31 följande:
    Tack Anova...vem kan se inläggen där då?
    Alla kan se inäggen, men är du anonym som trådstartare så vet ju ingen att det är du som skrivit det.
  • Nancie
    Nancie skrev 2011-04-24 20:40:41 följande:
    ...jag tror inte att det räcker med att jag är "anonym". Ganska specifika händelser som skulle kännas igen om hon nu befinner sig här...vilket jag absolut inte vet om hon gör.
  • Anova

Varför kan du inte skriva mer allmänt om problemet?
    Jag är helt övertygad om att man aldrig är anonym på nätet, och även om du pratar med någon via inboxen (privat meddelande) så tror jag inte att man kan garantera hel anonymitet.
    Du kan ju skriva en rad i känsliga rummet och inte vara anonym och sedan försöka hitta någon med likande erfarenheter att prata med via inboxen.

• Nancie
    Anova skrev 2011-04-24 20:52:29 följande:

Varför kan du inte skriva mer allmänt om problemet?
    Jag är helt övertygad om att man aldrig är anonym på nätet, och även om du pratar med någon via inboxen (privat meddelande) så tror jag inte att man kan garantera hel anonymitet.
    Du kan ju skriva en rad i känsliga rummet och inte vara anonym och sedan försöka hitta någon med likande erfarenheter att prata med via inboxen.

Det är sant...total anonymitet på nätet är inget man kan förvänta sig.
    Jag kan ju prova i känsliga rummet och sen inboxa som du säger...tack!
Svar på tråden Koplicerad och konfliktfylld relation...