• hmm02

    Ok, håll i er: jag är fixerad i min dotters pojkvän

    Detta är skamfyllt nåt så in i h-e, men jag måste skriva det någonstans.
    Min tonårsdotter har sedan ett par veckor tillbaka skaffat en pojkvän, som jag fått på hjärnan.
    Kan inte säga att jag skulle vilja ta honom ifrån henne direkt, men jag kan inte sluta att tänka på honom, han är precis den typ av kille jag skulle gillat i hennes ålder, så det har väl med saken att göra.
    Faktum är att jag faktiskt reagerat på honom innan min dotter gjorde det s.a.s

    Vad skall jag göra för att bryta det här, någon som kan ge råd?
    Eller skall jag spärra in mig på dårhus (ibland undrar jag själv om inte det vore bäst), fär detta är ju INTE normalt.

    /Desperat mamma

  • Svar på tråden Ok, håll i er: jag är fixerad i min dotters pojkvän
  • bastardized
    Utkastad1 skrev 2011-04-26 00:07:34 följande:
    Vilka positiva kommentarer det kommer. Om det varit en pappa som fantiserat om tonårssonens lilla flickvän, undrar hur kommentarerna varit då? .)
  • jennifer88

    Att tänka och fantisera är inte fel, troligtvis har det inte killen i sig som lockar mest och risken för att du ska agera utifrån känslorna är nog väldigt små. Antagligen påminner han dig om de killar du gillade i hennes ålder och du vill återvända och uppleva allt du kände och gjorde när du var ung. Inget konstigt alls.

  • MrBlueSky

    Det är väl inget konstigt eller hemskt, så länge du inte agerar på det och dottern och pojkvännen inte märker något. Men en sak är säker: ju mer du anstränger dig för att inte tänka på honom, desto svårare kommer det bli att få honom ur huvudet. Försök ta det lugnt istället. Du har fixerat dig vid en tonåring som råkar vara ihop med din dotter - so what? Det är bara till att konstatera och gå vidare med vardagen. Vi kan inte styra våra spontana känslor och tankar och då är de heller inget vi kan klandra oss själva för. Det enda du kan styra är dina handlingar och hur du handskas med faktumet.

    Åter igen: ta det luuugnt och lycka till!

  • Laura03

    Utkastad1
    Ja det hade jag tänkt skriva först men då hade säkert moral-gubbarna här på FL skrikit sig hesa att det är diskriminering.
    Så FILF (Father I Like to Fuck) det nya!

  • Art Vandelay

    Varför kallar ni dem för MILF och FILF, Ts handlar inte om en yngre person som vill ligga med en mamma utan en mamma som tänder på en ung kille. Hon är väl mer en cougar, en sån som springer efter yngre män om man nu ska ge detta fenomen ett namn.

  • Laura03

    Art Vandelay

    Självklart är hon ingen MILF men hon skulle nog gärna vilja vara en som småpojkarna gärna vill ha...

  • Art Vandelay
    Laura03 skrev 2011-04-26 11:22:24 följande:
    Art Vandelay

    Självklart är hon ingen MILF men hon skulle nog gärna vilja vara en som småpojkarna gärna vill ha...
    En MILF-wannabe Skäms
  • RainMan1x7x

    Ju lite äckligt. Det är som någon annan sa likadant om en papa hade varit förtjust i soen flickvän

  • Bonsaiii

    Kul att ha nått gött att titta på! ;)
    Eftersom du vet att det är fel så är du ju normal. Alltså du startar ju inte en tråd som heter "hur ska jag stjäla min tonårs dotters hunk till kille jag är så sugen på lammkött" för det vore sjuuuukt :) så kika på i SMYG låt inte dottern eller killen se nått för de tycker nog inte det är det minsta kul...

  • supernova01
    Modesty Blaise skrev 2011-04-25 15:53:46 följande:
    Du gör absolut allt vad du måste och sedan lite till för att genast slå det där ur hågen. Usch, så vidrigt det låter. Faktiskt. Om du skulle låta det märkas på något enda minsta lilla vis är det lika med ett tämligen optimalt svek mot din dotter. Jag förordar en sväng till psykakuten om det är så att du inte själv klarar att bemästra dina känslor för din dotters pojkvän.

    Lös korsord, res från stan, stick dig själv med nålar.
    Gör något drastiskt. Hitta en egen karl kanske? 
    Men snälla nån! vem fan e du att moral predika.blir så trött! tråkiga gråa jäkla bibel fjant. du är säkert en sån som tror doggy style är en sorts mode för hundar! tycker fan synd om sådana som dig. usch! kan säga det att jag ville ha sex med alla mina kompisar samt flickvänners morsor i den åldern. samtliga! lovar i den åldern fantiserar man om alla som är äldre. det är en pojkdröm av rang!! fan va häftigt. till TS säger jag bara go for it! fan va häftigt. får sånt kåtslag bara av tanken. detta är tiden av livet när man som ung kille börjat vara den dominanta, utan här är det bara för den vuxna kvinnan att busa och ha kul. finns inte en enda kille som inte skulle vilja detta som sagt. så är det PUNKT! så börja inte tramsa om nå utnyttjande och sånt trams. oooh yes. ge honom det alla unga killar en gång i livet borde få uppleva. åååh om man kunde få bli 16 igen.....;)
    men suck...
  • Lily 33
    RainMan1x7x skrev 2011-04-26 17:09:07 följande:
    Ju lite äckligt. Det är som någon annan sa likadant om en papa hade varit förtjust i soen flickvän
  • Krampen

    Hej TS
    Det klart det är en liten "crush" dom kommer ju över tiden hela tiden , så länge du tänker och fantiserar
    så gör det ju inget, eller hur ?
    Varje människa måste ju få ha sina tankar och fantasier i fred! Så länge du inte skadar nån annan så gör vad du vill!!l ägg inte så stor skuld på dej själv
    Kram

  • Rävsaxxx

    Han fantiserar garanterat om dig, särskilt om han känt av minsta vibb av att du tittar lite extra på honom. Inget fel med att fantisera och leka lite, säkert lite av det förbjudna som lockar också. Du kan ju diskret råka visa han lite för mycket och sen fantisera när du onanerar så kommer det ge sig tillslut. Skulle du ha samlag med han så fine, det kommer inte att komma ut. Min kompis låg med sin svärmor en gång och för typ 10 år sedan. Dom gjorde inte om det och alla är precis lika lyckliga som innan

  • pump
    Jag tror att den här tråden haft fler svar om man kunde vara anonym.
  • Billie38

    Men sluta tänk på det och blocka dom tankarna. Det är ok att konstatera att du också hade gillat honom när du var i den åldern, men att stirra, fantisera och tänka längre är bara äckligt och sjukt.

Svar på tråden Ok, håll i er: jag är fixerad i min dotters pojkvän