• Melnics mamma

"klämskydd" till festis/mer

Vart tusan kan man hitta "klämskydd" till festis/mer, tetrapacken? Blir lika avundsjuk varje gång jag ser någon ha en sån liten plastgrej

Kvittar hur många gånger jag säger till sonen att inte klämma på drickan så att iinte det ska rinna ut!

Någon som har en susning??

• Svar på tråden "klämskydd" till festis/mer
  • Dimitra

Jag är i desperat behov av en jag med Har bara hittat de som Semper skänkte bort ett tag men de passar ju inte till de vanliga tetrorna.

The Dimitra universe.
  • Pfyrix

åh det vill jag också veta:D

• Amazina

Ja, Jesus, här kladdas det också var gång en festis öppnas. Blir tokig ibland!

• Pysselmusen

Jag fick tag på sådana på Babyproffsen för 2 år sedan. Kostade 70:- /st.
    Vet inte om dom har kvar dom men det är ju värt att kolla.

• Amazina

www.shopwiki.com/Mommy%27s-Helper-Juice-Box-Buddies

Hittade detta... De som semper sålde/skänkte bort ett tag finns tydligen inte mer...

• Melnics mamma
    Pysselmusen skrev 2011-04-27 08:29:10 följande:

Jag fick tag på sådana på Babyproffsen för 2 år sedan. Kostade 70:- /st.
    Vet inte om dom har kvar dom men det är ju värt att kolla.

Har inte ens haft tanken att kolla där, men efter du skrev det så mailade jag dom och det fanns!!
  • KasperSixten

vi fick vår när vi var på bio, det var "överraskningen" i barnmenyn (popcorn, drick och överraskning). Har dock aldrig provat den då vi alltid glömmer den hemma.....

• Blondina

puffar. Någon som hittat? Finns ju flera olika stl, Festis, Mer mfl...........

Så underbar o älskad 100110 * Oplanerad men oj så välkommen BF 120310
  • watership down

vi hittade gratis i en butik, följde med om man köpte Nestlés fruktdryck. bra säljmetod, nu köper vi oftare den fast än jag gillar innehållet i sempers bättre :)

Svar på tråden "klämskydd" till festis/mer